פורום רישום בטאבו | הערת אזהרה

עורכי הדין גלעד אליוב ואיציק גרין
עורכי הדין גלעד אליוב ואיציק גרין

משרד עורכי הדין אליוב-גרין מציע מגוון שירותים רחב תחת קורת גג אחת. בתחום המקרקעין, מסייע המשרד ברכישה ומכירה של דירה, רישום בטאבו, שכירות, רישום בתים משותפים, פינוי מושכר, תביעות לקבלת היתר בנייה ועוד. המשרד אף מייצג מול קבלנים בתביעות הנובעות מליקויי בנייה, רטיבות, איחור במסירה, ירידה ערך דירה ועוד. המשרד נחשב למוביל בתחום המשפט האזרחי והמסחרי בדגש על תחום המקרקעין.

 

 

המשרד נוסד על ידי עורכי הדין איציק גרין וגלעד אליוב. עו"ד איציק גרין, מוסמך כמגשר ובמיסוי מקרקעין וייפוי כוח מתמשך. כמו כן עוסק גם בדיני המשפחה.

 

 

 

עו"ד גלעד אליוב, בעל ניסיון עשיר בתחום המקרקעין, מטפל בעסקאות נדל"ניות מורכבות ודואג להסדרת רישום הזכויות בטאבו. גם עו"ד אליוב מוסמך גם כמגשר ובמיסוי מקרקעין וייפוי כוח מתמשך. כמו כן, הוא מייצג לקוחות בהליכי הוצאה לפועל, הן כזוכים והן כחייבים, וכן בתיקי חדלות פירעון.

אודות הפורום

 

רכשתם מגרש? קניתם דירה? מעוניינים להשקיע בנכס? האם אתם מודעים לכך כי עסקה במקרקעין איננה מסתיימת אלא לאחר שהתבצע רישום בטאבו? רישום בטאבו הינו סוגיה משפטית מורכבת. ישנם מספר סוגים של רישומי זכויות בטאבו ויש להבדיל בין האופציות השונות העומדות על הפרק.

 

פורום רישום בטאבו הוקם על מנת להעניק מענה משפטי ראשוני בתחום זה.

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-7429239



למעלה