פורום צו הרחקה הגנה במקרי הטרדה מאיימת

עו"ד ונוטריון רפי רפאלי
עו"ד ונוטריון רפי רפאלי

משרד עו"ד רפי רפאלי בעל ניסיון רב בהוצאת צווי הרחקה נגד שכנים ו/או נגד בני זוג או כל פוגע אחר.
חשוב להבין כי בית המשפט ייתן צו למניעת הטרדה מאיימת רק אם שוכנע על סמך הראיות כי היא אכן מתקיימת. כל צו הרחקה פוגע בחירות ובחופש התנועה של הפוגע, ועל כן בית המשפט עורך איזון בין זכויות ומכריע בהתאם.
לצורך החלטה בבקשה של המתלונן רשאי בית המשפט לבקש מסמכים מסוימים, לראות תמונות, לשמוע הקלטות וכן לחקור עדים כדי להגיע לחקר האמת. ההליך המשפטי עלול להיות מורכב ולכן מומלץ להסתייע בעורך דין שמבין בתחום.
עוה"ד רפי רפאלי משמש כיועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור בכל מה שקשור לסכסוכי שכנים וצווי הרחקה נגדם, וילווה אתכם במקצועיות חסרת פשרות כדי להסיר מעליכם את עול ההטרדה, ולפתוח בפניכם חיים שלווים ושקטים יותר.
 

אודות הפורום

השכן מאיים עליכם? פוגע בכם או ברכושכם? בן או בת הזוג מאיימים או פוגעים? איך להוציא צו הרחקה למטרידנים?
מה ניתן לעשות נגד אדם אשר מאיים לפגוע בכם? שמתנהל באלימות מילולית או פיזית? שפוגע ברכושכם? שמטריד אתכם בסביבתכם, בבית או בעבודה? שמצלם אתכם ללא אישור? שמטריד בטלפון? שעוקב אחריכם ונכנס לחייכם הפרטיים?
ניתן כמובן להגיש תלונה במשטרה ואף להגיש תביעה לערכאה המתאימה על הפגיעה בפרטיות. אולם הדרך המהירה היא להוציא צו הרחקה או צו הגנה, המוכר בשמו המקצועי כ"צו למניעת הטרדה מאיימת".
לבית המשפט סמכויות נרחבות להורות על הרחקת הפוגע, תוך שהוא קובע עליו הגבלות מבחינת מרחק מהמתלונן, ואיסור להטריד, לפנות או ליצור איתו קשר בכל דרך שהיא.
הסתייעות בעורך דין להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת היא הכרחית, כיוון שמהלך המשפט יכול להיות מורכב ולהצריך המצאה של מסמכים רבים ו/או הזמנת עדים. עורך דין הבקיא בחוק ובעל ניסיון בהגשת צווי הרחקה והגנה יעזור לכם לפעול בצורה היעילה ביותר כדי להשיג לכם קצת שקט נפשי.
 

חייגו אליי חייגו למנהל/ת הפורום 053-6256688



למעלה