גביזון & רובין - עורכות דין

גביזון & רובין - עורכות דין

מנחם בגין 55 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עורכות הדין גביזון & רובין עוסק בפרויקטים ועסקאות מכל הסוגים בתחום הנדל"ן והמקרקעין, ובפרט בהתחדשות עירונית - תמ"א 38, פינוי בינוי וכדומה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכות הדין גביזון & רובין עוסק בפרויקטים ובעסקאות מכל הסוגים בתחום הנדל"ן, וכן בטיפול בהליכים משפטיים בפני בתי משפט, רשויות ומוסדות מעין-שיפוטיים בתחום המסחרי והאזרחי.

 

יכולותיהן המקצועיות של עורכות הדין גביזון-גרין ופנחס-רובין משלימות אלה את אלה, באופן אשר מאפשר למשרד להעניק ללקוחות שירות משפטי מקצועי, מקיף וכולל בכל תחומי פעילותן.

 

השירות המוצע על ידי המשרד הוא ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, תוך זמינות מרבית והתאמת פתרונות משפטיים ועסקיים לצרכיו המיוחדים של כל לקוח.

 

נוסף על האמור, עורכות הדין הן מהמנוסות והמקצועיות בכל הנוגע לליווי פרויקטים של התחדשות עירונית במסגרת תמ"א 38, ועיסוקן הרב בתחום הנדל”ן הקנה להן היכרות מעמיקה עם מוסדות הרגולציה השונים בישראל, לרבות קשרים מקצועיים ענפים עם משרדים מקבילים ויועצים משפטיים חיצוניים.

 

עורכות הדין במשרד מחויבות למצוינות, איכות, יצירתיות ודיסקרטיות בכל הנוגע לשירות הלקוח וניהול התיקים על ידן.


חלק מהתחומים שבהם עוסק המשרד:

 

מקרקעין ונדל"ן - רכישת ומכירת דירה, חוזה מקרקעין, ליווי פרויקטים להתחדשות עירונית (תמ"א 38, פינוי בינוי), הסכמי מכר וכיוצ"ב.


משפט אזרחי - כתבי הגנה וכתבי תביעה בתחומים הנ"ל.
 

נשמח לעמוד לשירותכם!

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גביזון & רובין - עורכות דין
פניה ישירה אל גביזון & רובין - עורכות דין

למעלה