עו"ד דרור שלום

עו"ד דרור שלום

נתניה (אזור השרון והסביבה)

עו"ד דרור שלום קצין חקירות בדימוס ותובע פלילי במשטרת ישראל, בעל משרד עצמאי לעריכת דין המעניק שירותים בתחום הפלילי והתעבורה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

עו"ד דרור שלום שימש בעברו קצין חקירות בדימוס ותובע פלילי במשטרת ישראל, והיום לאחר 18 שנות עבודה במשטרה בעל משרד עצמאי בתחום המשפט הפלילי. 

 

הניסיון והידע הרב שצבר מעבודה בשני צדי המערכת המשפטית משמשים אותו היום כדי לספק ללקוחות המשרד שירות מקיף ומתן פתרונות יצירתיים לבעיות מורכבות.

 

המשרד פועל במספר תחומים לרבות:

 

  • פלילי - כתב אישום, מעצר עד תום הליכים, עבירות מין, עבריינות נוער, חקירה משטרתית, עברות כלכליות ועוד.
  • תעבורה - כתב אישום תעבורה, נהיגה בפסילה, נהיגה בשכרות, נהיגה ללא רישיון, שלילת רישיון, ועוד.

 

עו"ד דרור שלום מכיר היטב את מערכת המשפט ולכן מאמין כי כל אדם באשר הוא זכאי לייצוג משפטי הולם וראוי. עו"ד שלום פועל בנמרצות ובמקצועיות כדי לספק ללקוחות המשרד את הייצוג הטוב ביותר ולשמור על זכויותיהם מול המערכת הנוקשה. 

 

משרדנו יושב ברחוב דרך השרון 6 בית יצחק.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 04/10/2018

    עורך דין דרור שלום עוך דין מצויין נותן שירות מכל הלב שירבו כמוך בישראל עורך דין מקסים כבר בשיחה ארישונה. אבנתי שמדובר בעורך דין טוב מאוד
     

  • 19/03/2018

    דרור שלום יצג אותי בתיק פלילי על הצד הטוב ביותר,הוציא אותי בזול. הוא מקצועי ועם נסיון רב, ונתן לי שירות מצויין, ממליץ עליו בחום.
     

מאמרים מאת עו"ד דרור שלום
עו"ד דרור שלום
פניה ישירה אל עו"ד דרור שלום

למעלה