משרד עו"ד ומגשרים בן שטרית פילוסוף

משרד עו"ד ומגשרים בן שטרית פילוסוף

יריחו 3 , אשקלון (אזור הדרום)

בן שטרית פילוסוף משרד עו"ד ומגשרים משגשג ובעל ניסיון עשיר במגוון תחומי משפט, לרבות דיני עבודה, דיני משפחה, משפט פלילי ודיני תעבורה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 12 המלצות

על המשרד

משרד עו"ד ומגשרים בן שטרית פילוסוף עוסק במגוון תחומי משפט, לרבות דיני עבודה, דיני משפחה, משפט פלילי ודיני תעבורה. המשרד מעניק ללקוחותיו יחס אישי ומתנהל על פי ערכי יושר והגינות, במטרה להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור הלקוחות.

 

משרד עו"ד בן שטרית פילוסוף הוקם מתוך אמונה כי בכדי שעורך דין יוכל לתת את השרות המקצועי ביותר עליו לעסוק בתחומו ולצבור נסיון רב בנושא העיסוק. על כן, למשרד עו"ד בן שטרית פילוסוף שתי מחלקות משפטית, כל מחלקה מנוהלת ע"י עורך דין העוסק בתחום זה ועוסק בו שנים רבות.


עו"ד מיה פילוסוף מנהלת את המחלקה האזרחית ועוסקת בדיני עבודה ודיני משפחה

 

בתחום דיני המשפחה - עוסק המשרד בגירושין, הסכם גירושין, הסכם ממון, חלוקת רכוש, ירושות וצוואות, הסדרי ראייה, מזונות ועוד. לעורכת הדין פילוסוף ידע נרחב בתחום דיני המשפחה, מעניקה יחס אישי וליוווי צמוד לאורך כל ההליך.

 

בתחום דיני העבודה - נותן המשרד שירותים משפטיים למעסיקים ולעובדים, בנושאים כגון פיצויי פיטורין, יחסי עובד מעביד, שעות נוספות, ימי חופשה, הפרשות לקופת פנסיה ופיצויים, ייצוג בשימוע, דמי הבראה, פיטורי עובדים וניהול עובדים, הדרכות מעבידים לגבי קליטת עובדים ועוד.


עו"ד כפיר בן שטרית מנהל את מחלקת התעבורה והמשפט הפלילי

 

עו"ד כפיר בן שטרית החל את הקריירה כשוטר מוסמך להפעלת מכשירי אכיפה וטיפל בתאונות דרכים, דבר שצייד אותו בהיכרות מעמיקה עם שני צדי המערכת. 

 

דיני תעבורה - המשרד עוסק בתחומים כגון שלילת רישיון נהיגה, נהיגה בשכרות, תאונות דרכים, נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה ללא רישיון נהיגה, נהיגה בזמן פסילה, דוחות תנועה, משרד הרישוי ועוד.

 

משפט פלילי - עבירות סמים, עבירות נוער, עבירות אלימות, עבירות רכוש ועוד.


כמו כן, עו"ד פילוסוף ועו"ד בן שטרית מעניקים שירותי גישור, הדרכה וייעוץ במסגרת הסמכתם כמגשרים מטעם לשכת עורכי הדין.  

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 12 המלצות)
  • 07/03/2017

    משרד עו"ד ומגשרים בן שטרית פילוסוף הינו משרד מקצועי ואנושי, היחס והשרות שקיבלנו היה מעולה, החל מההקשבה לפרטים ולצורך שעלה וכלה ביעוץ המקצועי והמהיר שקיבלנו. תודה על שרות מעולה. אם כבר צריך עו"ד אז רק אתם!
     

  • 27/02/2017

    משרד מקצועי, שמים לב לפרטים הקטנים. אפילו אם לא לקחת אותם לעבודה הם נותנים שירות טוב, עיצה יעילה. אני יודע שבוודאות כשאצטרך אני איתם.
     

  • 20/02/2017

    רוצה להמליץ ולהודות להפיק על הטיפול בבעיה שהגעתי אתה לעו״ד כפיר בן שטרית. הייתי בטוחה שאאבד את הרישיון בגלל טעות אחת. מהרגע הראשון הבנתי שמדובר בעו"ד מקצועי, הוא פרס בפני את כל האפשרויות בצורה הכי ברורה ומדויקת וכמובן שמיותר לציין שבסופו של דבר התוצאה הסופית הרבה מעבר למצופה.
     

  • 14/02/2017

    לעו"ד כפיר הגעתי בבמלצת חברה כולי חוששת ממה שעלול לקרות לרשיון שלי לאחר שמישהו אחר נהג ברכב שלי אך סירב להודות ולהופיע בדיון. ניפגשתי עם כפיר ומיד הרגיע אותי ואמר שהכל יהיה בסדר כמובן שהכין אותי למה שכן יכול לקרות אך מצד שני הבטיח שיעשה הכל בכדי לעזור לי וכך היה יצאתי מתיק ה`גדול`בקנס נמוך והכי הכי חשוב שלא איבדתי את הרשיון. כפיר כל מה שאגיד לא יוכל להביע את תודתי על עזרתך. תודה רבה והצלחה בהמשך.
     

  • 07/02/2017

    הגעתי למיה בהמלצת חבר. קיבלתי יחס אנושי, הבנה מלאה של הסיטואציה ופתרון מקצועי. כמו שאומרים הלוואי ולא נצטרך עוד פעם אבל הטלפון שלך מיה אצלי תמיד. המון תודה על היחס והטיפול המסור.
     

  • 04/02/2017

    מצאתי, כי עו`ד מיה פילוסוף מקצועית מאד, אמינה, מתמצאת, יצירתית, יסודית, חרוצה, מהירת תגובה לכל פניה ושאלה - גם אם לא באותו רגע, מנהלת את הדברים במהירות. החלטתי להיעזר ולעבוד עמה על פי תחושת בטן, ענייני לא היה רגיל ולא פשוט והיא מצאה לנו מוצא.
     

  • 04/02/2017

    מקצוענות ואנושיות זו החוויה שמקבלים אצל עוד מיה פילוסוף. פניתי למאיה בשעת משבר בעבודה כשאני היסטרית, מפחדת על מצב בו אאבד פרנסתי. מיה ידעה ברכות להורד ממני את ההיסטריה, להרגיע ואז לגשת לעובדות ולבנות את העבודה בתיק. במהלך העבודה מול מיה למדתי לפעול בעבודה גם בסיטואציה לא נוחה ומעמתת בבטחון, ברוגע, בגישה אחרת שהביאה לתוצאות הרבה יותר טובות ממה שחשבתי או שאי פעם ציפיתי להן. מיה עורכת דין מדהימה ודמות עוצמתית מעוררת השראה. תודה מיה.
     

  • 01/02/2017

    מיה וכפיר עו"ד מקצועים יחס אישי שאין דברים כאלה ואכי חשוב ישרים ואנושים
     

  • 30/01/2017

    הדבר המהותי ביותר בעייני הוא החום והאכפתיות של מיה וכפיר. אתה מרגיש שבאמת אכפת ממך ואת זה נדיר למצוא בעולם שמונע מסגידה לחומר ולאינטרסים. עלו והצליחו!
     

  • 30/01/2017

    עו"ד מיה טיפלה ומטפלת בתיקים של העסק של שלנו בנושא דיני עבודה. מיה מקצועית מאוד בנושא מלווה אותנו על הצד הטוב ביותר בצורה טובה ומקצועית. יישר כוח.
     

משרד עו"ד ומגשרים בן שטרית פילוסוף
פניה ישירה אל משרד עו"ד ומגשרים בן שטרית פילוסוף

למעלה