מירי שאול בלס, משרד עורכי דין וגישור

מירי שאול בלס, משרד עורכי דין וגישור

האגוז 2 (מרכז מסחרי נווה אילן) , יבנה (אזור השפלה והסביבה)

המשרד עוסק בדיני משפחה לגווניו, לרבות ליווי הליכי גירושין, צוואות וירושות, הסכמים בתוך המשפחה, גישור ועוד. כמו כן, המשרד נותן מענה גם בתחום עסקאות מקרקעין, דיני חוזים וייצג משפטי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 5 המלצות

על המשרד

מירי שאול בלס, משרד עורכי דין וגישור, הינו משרד בבעלותה של עו"ד מירי שאול בלס, בעלת תואר בוגר במשפטים (.LL.B) בהצטיינות, וכן תואר מוסמך במשפטים (.LL.M), אותם למדה במקביל במסגרת מסלול משולב למצטיינים באוניברסיטת בר-אילן.
בנוסף, מירי הינה בעלת תעודת מגשרת מוסמכת מטעם לשכת עורכי הדין בישראל.

 

דיני משפחה
המשרד מספק ייעוץ משפטי ומלווה את הלקוחות בכל הליך הגישור או ההליך המשפטי, מספק אוזן קשבת, מפרט ומכין את הלקוחות בכל שלב בהליך. זאת תוך התייחסות לנסיבותיו וצרכיו של כל תיק וכל לקוח. 
המשרד מספק ליווי בהליכי גירושין, תביעות רכוש, מזונות, משמורת והסדרי ראייה, הסכם ממון, הסכם גירושין, אפוטרופסות והליכי גישור. 


צוואות וירושות
המשרד מעניק ליווי מקצועי ואישי בכל הנוגע לעריכת וכתיבת צוואה בהתאם לרצונו של כותב הצוואה ועד מתן תוקף משפטי למסמך על פי דין.
כמו כן מטפל המשרד בהגשת בקשות לצו ירושה או צו קיום צוואה, ובפתרון וייצוג בסכסוכי ירושה בערכאות המשפטיות.  

 

גישור
ניהול הליכי גישור במחלוקות אזרחיות, מסחריות ומשפחתיות, וסיום סכסוכים תוך זמן קצר, ביעילות ובהוצאות נמוכות יחסית להליכים מקבילים בבתי המשפט. 

 

משפט אזרחי

ליווי וייצוג בסכסוכים אזרחיים, בהליכי גישור ובתביעות אזרחיות בבתי המשפט, כולל תביעות קטנות, אימות חתימה ועריכת תצהירים. 

 

עסקאות מקרקעין

המשרד עוסק בליווי וייעוץ בעסקאות רכישה או מכירה של מקרקעין ונדל"ן.

 

המשרד דוגל במתן יחס אישי, מקצועי ואמין

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 5 המלצות)
  • 12/02/2019

    עו"ד מירי טיפלה עבורי בנושא ירושה וטאבו. הטיפול המסור שלה היה פשוט מושלם. לכל אורך התקופה! ניחנה בסבלנות אין קץ (בהסבר המונחים המקצועיים), האדיבות והמקצועיות שלה יוצאי דופן, לצד פדנטיות ויעילות ותמיד בסבר פנים יפות הייתה זמינה לכל שאלה. היה למשפחתי ולי הכבוד והעונג להיעזר בה בסבך הבירוקרטיה שלנו. תודה רבה רבה על הכל.
     

  • 21/01/2017

    תודה על מקצועיות ואנושיות
     

  • 21/01/2017

    מקצועית. עניינית, חדה וחריפה. ולא פחות חשוב מכל אלה מרגיעה. במצבים בהם אתה צריך מישהו שיבין את החוק, יסביר במה מדובר וימצא את הדרך הקלה לפתור כל בעיה משפטית.
     

  • 01/01/2017

    לעו"ד מירי שלום רב תודה על הטיפול המסור והמקצועי ועל העזרה הרבה שקיבלתי ממך, ניחנת בכושר אבחון וניתוח מדהים, העצות והליווי הרציף , הטיפול המקצועי והפתרונות שקיבלתי ממך בתביעת הדיבה שהוגשה נגדי, גרמו לשופטת להציע בעדינות למגיש התביעה להבין שכדאי מאד שירד מהעץ שעליו נתלה מהר מאד, וזה אכן מה שקרה. תודה מקרב לב ברגשי כבוד - יחזקאל ב.
     

  • 19/12/2016

    שלום רב, פניתי למשרד מירי שאול בלס, בענייני משפחה (הסכם ממון והסדרים נוספים). ברצוני להודות על היחס החם והמקצועיות הרבה. לכל אורך הדרך מירי הייתה קשובה לבעיותיי, הסבירה לי על אופן התהליך הנדרש ההסדרים והסכמים המתגבשים. עניין המשפחה הוא נושא נורא רגיש ואני הרגשתי חופשי להתייעץ עם מירי, על בעיות והצרכים המשפחתיים שהופיעו בזמן הטיפול בהסכם. תודה רבה על הכל.
     

מירי שאול בלס, משרד עורכי דין וגישור
פניה ישירה אל מירי שאול בלס, משרד עורכי דין וגישור

למעלה