משרד עו"ד אושרית ברויר-טפר

משרד עו"ד אושרית ברויר-טפר

כנפי נשרים 15, בית התאומים (גבעת שאול) , ירושלים (ירושלים והסביבה)

משרד עו"ד אושרית ברויר-טפר הוא משרד העוסק בתחום דיני המשפחה על כל רבדיו: ניהול מו"מ, הסכמי ממון, משמורת, מזונות, חלוקת רכוש, גירושין וגישור משפחתי כמו כן, המשרד מטפל בדיני הגיל השלישי - צוואות וייפוי כוח מתמשך.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד אושרית ברויר-טפר בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום של דיני אישות ומשפחה על רבדיו השונים.


במשך שנות עבודתה, עו"ד ברויר-טפר טיפלה באופן אישי באלפי תיקים אשר בהם הסדירה סוגיות רבות ומגוונות, סייעה לאנשים רבים לצאת מהמשבר שאליו נקלעו ולהמשיך בחייהם בתקווה מחודשת, בין אם במסגרת של מו"מ וכריתת הסכם נקודתי בעניינים מסויים או הסדר כולל ובין אם לאחר ניהול תיק והתדיינות בבית משפט או בבית הדין הרבני.  

 

גישתה של עו"ד ברויר טפר מביאה תוצאות ללקוח. עו"ד נותנת ליווי אישי ומקצועי תוך שהיא מגדירה מראש את האסטרטגיה בכל תיק, מבינה לעומק את המורכבות של הסוגיות המשפטיות, ההיבטים המשפחתיים והרגשיים העומדים בפני הלקוח ומטפלת בכל היבט הנדרש למען הצלחת התיק וזאת במקסימום רגישות מחד גיסא ונחישות מאידך גיסא.


עו"ד ברויר-טפר משמשת גם כמגשרת מקצועית ואף עברה הכשרות מגוונות והיא בעלת נסיון רב בתחום גישור משפחה וגירושין בשיתוף פעולה. כמו כן, יש לה ניסיון רב בניהול מו"מ ובעריכת הסכמים. ככלל עו"ד ברויר-טפר שואפת וחותרת להסכמים והינה בעלת יצירתיות למתן פתרונות מותאמים לכל דורש מתוך ראיה הוליסטית וכן לוקחת בחשבון, ככל הניתן, את הצרכים העתידיים אשר ילוו את הצדדים בהמשך חייהם והשמתם בתוך מכלול הפתרונות. 


מתוך רצון לצמצם מחלוקות כבר בשלב המקדמי, עו"ד ברויר טפר מעניקה הדרכה צמודה, תוך ליווי אישי ומיטבי, ומציעה ליישום פתרונות יצירתיים ומקדמים כבר בשלב יישוב הסכסוך.

 

עו"ד ברויר-טפר היא גם יועצת ומאמנת ליחסים וזוגיות ועברה הכשרה גם כמטפלת בניכור הורי ועל כן מבינה ברגישות יתרה את כל ההיבטים המשפחתיים. מתוך כך היא מסייעת לצדדים בראש ובראשונה לשקם את עצמם מתוך המשבר ומעודדת לצמיחה אישית מחודשת.

 

לצד הטיפול המשפטי המעולה והמקצועי, ניתנת תמיכה רגשית הנדרשת בשל מורכבויות הנושאים הנוגעים לכל אחד ואחת המצויים בהליכים מורכבים אלו.

 

המשרד עוסק בניהול תיקים בנושאי משפחה:

 

✔ משמורת

✔ מזונות אישה

✔ מזונות ילדים

✔ רכוש

✔ אפוטרופסות

✔ מו"מ, גישור ויישוב סכסוכים

✔ ייפוי כוח מתמשך

✔ צוואות

 

עו"ד ברויר-טפר מאמינה בייצוג אנושי ורגיש אך גם נחוש. כדי לקבל את ההישג המתאים לכל אדם, דרושה נחישות שתביא את התוצאה הדרושה, לצד רגישות למצב המורכב, לקושי המשפחתי, לילדים שלעיתים מעורבים וכן לבני הזוג והמשפחה המורחבת.

 

העבודה מתבצעת תוך בחינת המקרה הספציפית, תכנון והקמת אסטרטגיה משפטית מתאימה, הדרכה אישית, זמינות מירבית וקשר צמוד, באופן יעיל וללא גרירת הליכים משפטיים.

 

עו"ד ברויר טפר אף מוסמכת לעריכת ייפוי כוח מתמשך, ומאמינה גדולה בתהליך הכנת ייפוי הכוח ובהליך החשוב הזה אשר נותן שקט למשפחה לעתיד בתכנון עתידי של הגיל השלישי.

 

 

עו"ד ברויר-טפר מייצגת את לקוחותיה בבתי המשפט לענייני משפחה ברחבי הארץ ובבית המשפט המחוזי, כמו גם בבתי הדין הרבניים אזוריים וביהד"ר הגדול.


שפות: עברית, אנגלית, גרמנית ויידיש

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה
  • גירושיןגירושין
  • הסדרי ראיה|הסדרי שהותהסדרי ראיה|הסדרי שהות
  • הסכם ממוןהסכם ממון
  • חלוקת רכושחלוקת רכוש
  • ייפוי כוח מתמשךייפוי כוח מתמשך
  • מזונות ילדיםמזונות ילדים
  • גישור במשפחהגישור במשפחה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 47 המלצות)
  • 09/01/2024

    אושרית היא עו"ד מסורה, מקצוענית, עובדת עם הנשמה ומנתחת סיטואציות מורכבות בצורה עמוקה. אושרית הנחתה אותי כיצד להתנהל מול מומחים המעורבים בתיק. אושרית השכילה לכוון אותי, היכן לשים את הדגשים, למה לצפות, מה נכון ולא נכון לומר ולעשות. אושרית מעצימה ומחזקת את הלקוח, ברגעים הכי קשים של ההליך, שלא יכולנו לדמיין עליהם. בזכות מעורבותה המקצועית והאיכפתית של אושרית, גיליתי בתוכי כוחות שלא הייתי מודעת עליהם. אני ממליצה בחום רב על אושרית, לכל אחד שזקוק לעו"ד בתחום דיני המשפחה.
     

  • 31/12/2023

    A messy marriage leads to a messy divorce. Oshrit is there to help clean up the mess in every way. After dealing with a few different divorce lawyers I can honestly say she must be the best divorce lawyer in the country. While Beit Din is meant to work in the best interest of the child, they seem to be completely insensitive to the facts on the ground, not taking the time to truly see what`s happening in real time, in order to make decisions that benefit the child. They also have their biases and quickly shove one party into a box, and all subsequent decisions follow that prejudice. That`s where Oshrit comes in. She constantly pushes the Beit Din to open their hearts and eyes to the reality of the situation. Standing side by side with the child, to fight for what`s best for them. To give them a voice as they and the parent she is defending navigate the muddy waters of divorce and visitation. Whether it`s navigating Beit Din, or navigating abusive, manipulative confrontations from ex-spouses - Oshrit does it all. On the flip side, she also has no problem letting you know when you`re being overly sensitive and helps you pick your battles. A true pleasure to work with.
     

  • 31/12/2023

    אושרית היא עו"ד מקצועית, מלאת ידע ונסיון רב בתחום של דיני משפחה. היא חודרת לנקודותהחשובות לנו בעומק של כל קונפליקט שקיים בכדי להקל ולאפשר חיים בריאים להורים ולילדים בזמנים כה מטלטלים של סכסוך גירושין או סכסוך משמורת והסדרי שהות כמו במקרה שלי. היא נותנת יחס אישי מאוד ללקוחות כך שההשקעה והאכפתיות שלה מורגש ומוערך מאוד בחיינו, זה נותן כוחות רגשיים טובים במיוחד כשהיא גם שולטת במידע, גם המשפטי בוודאי אך גם הטכני של הסיטואציה בזמנים כאלה שיכולים להיות מלאים מתח. היא מצליחה להביא לתוצאות יציבות, אנחנו רואים את ההתקדמות כל העת של ההליך המשפטי בזכותה ואנחנו מודים לה על כל צעד וצעד לאורך כל הדרך. אין על אושרית ואנחנו מאוד ממליצים עליה כעו"ד וכאדם שינהל לנו את התיק (אני נשואה בשנית ואני מתמודדת עם `זנבות` מהגירושין עם הסכם לא כ"כ טוב שיש לי עוד מאז).
     

  • 31/12/2023

    אושרית המקסימה מבחינתי שליחה של הקב"ה. במקרה שלי לא מדובר על תיק גירושין, מזונות או משמורות, במקרה שלי הבת שלי שגידלתי אותה במשך כל השנים יצאה נגדי ותבעה אותי בבית משפט בתביעה כספית מאוד גדולה ובהאשמות רגשיות מאוד חמורות. הגעתי לאושרית בעקבות המלצות וכבר משיחת הטלפון הראשונה והבירור היסודי שלה בקשר לנושא ידעתי שאני רוצה שאושרית תלווה תטפל ותייצג אותי. אושרית פתוחה וקשובה לצרכים היחודיים של הלקוחות ובו בזמן בזכות הידע והמקצועיות שלה יודעת לתת את הטון ולהמליץ מה כדאי לעשות. וכל זאת בליווי רגשי והקשבה ובעצה לאנשים שנדמה להם לפעמים שחרב עליהם עולמם. מכניסה מאוד לפרופורציות ומרגיעה. אושרית כתבה כתב הגנה חזק וברור שאינו משתמע לשתי פנים בדבר העוול שנעשה לי וכבר למחרת השופט קרא לנו לבוא לדיון מקדים בתוך שבוע!!! בלי למרוח זמן ובלי סחבת מיותרת. כתב ההגנה שיקף לשופט שחייבים לטפל בנושא במיידי! אושרית מניסיונה הרב כבר לפני הדיון ידעה להגיד איזו פשרה היא חושבת שיציע השופט ועשינו חשיבה משותפת לאן פנינו. ב"ה הרגשתי במשך כל התהליך שאני בידיים טובות ושהכל יסתיים בטוב.
     

  • 27/06/2023

    אני לא אחד שרגיל לכתוב המלצות, אבל במקרה הזה זה המינימום שיכולתי לעשות. נקלעתי לצערי לגירושים מאד מורכבים, לא רק משפטית- גם הרווחה היתה מעורבת. אני לא יודע איך הייתי עובר את התקופה הזו ללא הליווי המשפטי והנפשי של אושרית. התהליך כלל גם את הרבנות וגם את בית המשפט לעניניי משפחה. בסופו של יום, ולאחר מאבק עקש, זכיתי למשמורת בלעדית על ילדיי (בתור גבר זה עוד יותר לא מובן מאליו) וסיימתי את ההליך בתוך כשנה בלבד. שמי אפרים ואשמח לתת המלצה אישית לכל מי ששוקל.
     

  • 02/03/2023

    להחליט להתגרש זה עניין כל כך מורכב וקשה, כל שכן התהליך עצמו שמלווה ביותר מידי הפתעות לא צפויות ובסיטואציות מורכבות נפשית ופיזית, אצל אושרית קיבלתי גב מלא, מכל הבחינות, היא נלחמה כמו לביאה עבורי כדי להשיג את זכויותיי, וגם על אלה שלא ידעתי שאצטרך... וידעה להגיד את המילה הטובה והנכונה במצבים מאתגרים. אם יש לי על מי להמליץ זה על אושרית.
     

  • 25/10/2021

    אושרית היא עו"ד מדהימה ביותר. כל הבעיות שהבאתי בפניה נפתרו בצורה הטובה ביותר, על הצד הטוב ביותר.גם כשהיו לי בעיות באמצע ההליך שלא קשורות בהכרח לבימ"ש היא נתנה לי שירות וי אי פי ונתנה לי עצות להתנהלות נכונה. אני ממליץ בחום לכל מי שעובר תהליך גירושין לפנות אליה. המלצתי בחום לכל מי שאני מכיר לפנות אליה ליעוץ, לליוי ולתמיכה בהליכים. בנצי
     

  • 16/01/2021

    Extremely satisfied with Oshrit representing me. Her knowledge and experience is beyond words. Always replying back to me in a fast manner. Her advice was worth gold, and I couldn`t be happier with the service I received.
     

  • 04/01/2021

    אני בתהליך גירושין וכל שאלה קטנה שאני צריך אני יודע שיש לי למי לפנות ולהתייעץ, בלי לחץ עם כל הרוגע ונותנת שירות מעולה.
     

  • 22/12/2020

    המקרה שלי מורכב ומאד דינמי, לכן, חיפשתי עו"ד מנוסה, שיהיה זמין בכל עת, ויוכל לתת עצה המשפטית נכונה באופן מיידי. לפני שפגשתי את אושרית, נפגשתי עם שני עורכי דין שונים, וברגע שפרסתי את מורכבות המקרה שלי הם ויתרו על התיק באופן מנומס אך ברור. אחרי שפגשתי את אושרית ידעתי שמצאתי, ומאז ולמזלי הטוב היא מלווה אותי, ובעזרתה הצלחתי לעבור את התקופה הקשה הזו בהצלחה ובהישגים. היא מקצוענית, אכפתית, כמו שאי אפשר לבקש, תמיד צעד אחד לפני, חרוצה, והפכה לחברה של ממש תוך כדי תהליך. אם מישהו מתלבט, אני אשמח לייעץ בשיחת טלפון.
     

משרד עו"ד אושרית ברויר-טפר
פניה ישירה אל משרד עו"ד אושרית ברויר-טפר

למעלה