יניר הראל ושות`

יניר הראל ושות'

יגאל אלון 94, מגדלי אלון 2 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עורכי דין יניר הראל ושות` עוסק בתביעות ביטוח, נזיקין ובמשפט מסחרי על כל רבדיו.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

עורך דין יניר הראל בעל ותק של 20 שנים בייצוג בתביעות ביטוח ונזיקין

עו"ד יניר הראל הינו בעל ותק של 20 שנים בייצוג בתביעות ביטוח ונזיקין וייצג עד לשנת 2012 חברות ביטוח וארגוני ביטוח מובילים. עוה"ד מונה כחוקר בקרן מחקרים ופרסם מחקר מקיף בנושא דרכי הוכחת נזק בתביעות פלת"ד (פיצויים לנפגעי תאונות דרכים). עוה"ד היה שותף באחד המשרדים הגדולים והמובילים בישראל. כיום עו"ד יניר הראל עוסק בייצוג מבוטחים ונפגעים בתביעות ביטוח ונזיקין.

 

תביעות ביטוח ונזיקין
משרד יניר הראל ושות' עוסק ומומלץ בתחום תביעות ביטוח ונזיקין – ראו המלצות מלקוחות
אם קיבלתם דחייה מחברת הביטוח או מגורם נזק אנו נילחם עבורכם ונשיג לכם את מלוא זכויותיכם. משרד עורכי דין יניר הראל ושות' עוסק בתביעות ביטוח ונזיקין ואנו מייעצים ומלווים מבוטחים ונפגעים לצורך מימוש מלוא זכויותיהם.
פנו אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי ואישי לגבי המקרה שלכם.
התמקצעות משרדנו בביטוח ונזיקין מתבטאת בהיכרות מעמיקה עם הסדרי חקיקה מיוחדים, פסיקה עדכנית, נהלים של חברות ביטוח והוראות הפיקוח על הביטוח.


פעמים רבות חברות ביטוח וגורמי נזק דוחים מסרבים להכיר בחובתם לשלם תגמולי ביטוח ופיצויים. במקרים כאלה מתחייבת עמידה איתנה על מלוא הזכויות המוקנות למבוטח או לנפגע וזאת באמצעות נקיטת הליכים משפטיים. משרדנו נותן מענה מקצועי למבוטחים ונפגעים המבקשים לממש את זכויותיהם.

קבלו ייעוץ משפטי אישי ללא התחייבות
אנו מייעצים ומלווים מבוטחים בכל הנדרש לצורך הכנה מקצועית של תביעת ביטוח ונזיקין. פנו אלינו לקבלת ייעוץ משפטי אישי ללא התחייבות. אנו נתמודד עבורכם מול חברת הביטוח או גורם הנזק ונשיג לכם את מלוא זכויותיכם. חשוב לדעת שתחום תביעות הביטוח והנזיקין הינו תחום ייחודי ומשרדנו הינו בעל הידע והניסיון הנדרשים כדי לטפל באופן מיטבי בתביעות ביטוח ונזיקין.


משפט מסחרי
משרד עורכי דין יניר הראל ושות' עוסק במתן ייעוץ משפטי מקצועי לעסקים וחברות וכן בייעוץ במהלכים עסקיים מורכבים. משרדנו מלווה עסקים וחברות מובילות בישראל וצבר מוניטין רב בקהילת העסקים של ישראל.


משרדנו הינו בעל ניסיון משמעותי במשפט מסחרי ומייצג בהליכים בבתי משפט, חוזים, דיני מכרזים, חוו"ד משפטיות, רשויות מקומיות, רשות מקרקעי ישראל, צווי מניעה, דיני חברות, מיסוי עירוני, מקרקעין, תכנון ובניה, הגבלים עסקיים ומיזוגים ורכישות.


משרדנו מלווה את לקוחותיו בכל השלבים הנדרשים במסגרת ההליכים המשפטיים וכן מייעץ בבחירת יועצים, מומחים ושמאים למתן חוו"ד תומכות.


ניסיון ומקצועיות
הצלחה בהליכים משפטיים מחייבת ניסיון מקצועי, הכנה יסודית ובקיאות בחקיקה ופסיקה. משרדנו הוא בעל הניסיון, הידע והיכולות הנדרשים לטיפול בהליכים משפטיים מסחריים ואנו מאמינים במצוינות ובחתירה נחושה להצלחה.

 

 

שפות: עברית, אנגלית, צרפתית ואיטלקית


המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 30/04/2018

    יניר ומשרדו ליוו אותי בתביעה מול משרד הביטחון, פשוט שאפו! אלופים! תודה תודה תודה!
     

  • 24/08/2017

    המשרד של יניר הראל ושות` מאד מקצועי ומסור. היה תענוג לעבוד עם עורכי דין כאלה מקצועיים, שירותיים ותומכים. אני ממליצה בחום רב על המשרד.
     

מאמרים מאת יניר הראל ושות`
וידאו
יניר הראל ושות`
פניה ישירה אל יניר הראל ושות`

למעלה