רותם פרגון ושות` משרד עורכי דין

רותם פרגון ושות' משרד עורכי דין

מגדל בסר 4 קומה 9 מצדה 7 , רמת גן/ בני ברק (אזור המרכז)

הסדרת מעמד בישראל, זוגות מעורבים, מסורבי כניסה, בקשות מקלט, ויזות עבודה, אזרחות ישראלית, בקשות הומניטריות, הליכים מול משרד הפנים, הסכמי ממון וחיים משותפים

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 19 המלצות

על המשרד

עורכת הדין רותם פרגון  עוסקת במשפט מסחרי-אזרחי, ומתמקדת בדיני הגירה, הליכים מול משרד הפנים, קבלת מעמד בישראל, אזרחות בישראל, ייצוג וליווי חברות בכל נושא העובדים הזרים, 

שמירת ההון במשפחה, הסכמים במשפחה, צוואות מורכבות, הסכמי הורות משותפת, הסכמי ממון , ליווי והכוונה בשמירת ההון. 

 

רותם בעלת תואר ראשון LL.B  וכן תואר שני במשפטים, LL.M  עם התמחות במשפט כלכלי מסחרי, 

הינה בוגרת מחלקת ליטיגציה של משרד המשפטים- וייצגה מאות תיקים כפרקליטה מהצד של המדינה. רותם בעלת ניסיון רב וידע בהופעות וייצוג בבתי משפט בתי הדין  השונים.

 

 

משרד רותם פרגון עריכת דין וגישור- 

מעניק ליווי משפטי ללקוחותיו לאורך כל הדרך עד להשגת הפתרון היעיל והטוב ביותר. צוות משרדנו , מעניק שירות מקצועי באמצעות חריצות, יושרה ועבודת צוות.

 

אנו עוסקים בליטיגציה ומעניקים ייעוץ וייצוג משפטי בכל הערכאות השיפוטיות ובתי הדין , נלווה אתכם מתחילתו של ההליך ועד לקבלת התוצאה הטובה ביותר עבורכם.


במשרדנו הצלחות רבות וניסיון רב , בהם, מסורבי כניסה לישראל, בקשות הומניטריות, בקשות מקלט, עובדים זרים, איחוד משפחות, משפחות מעורבות, ויזות עבודה, אזרחות ישראלית, גירוש מישראל, משמורת, כל ההליכים השונים מול משרד הפנים, ועדות, בתי המשפט ובתי הדין השונים.


מחלקת דיני משפחה וירושה במשרדנו:


משרדנו בעל ידע וניסיון עשיר בתחום דיני המשפחה ושמירת ההון במשפחה עם רפרטואר הצלחות רבות בתחום וניהול תיקי משפחה מורכבים, הסכמי ממון, הסכמי חיים משותפים , הורות משותפת, מזונות ילדים, מזונות אישה, הסכמי משמורת, צוואות, ירושות, עיזבונות, ייצוג בבתי הדין ובתי המשפט לענייני משפחה ועוד. 
 


עו"ד רותם פרגון,  בעלת ניסיון וידע רב בתחום משפט מנהלי-ציבורי, הסדרת מעמד בישראל וזכויות אדם. עד לא מכבר הייתה עורכת הדין פרגון יועצת משפטית ותובעת בלשכה המשפטית של רשות האוכלוסין וההגירה, מחלקת ליטיגציה, בבית הדין לעררים בירושלים ותל אביב, ייצגה את המדינה וניהלה תיקים רבים.


עו"ד רותם פרגון בעלת תואר ראשון ושני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. כמו כן בעלת ניסיון רב בכל תחומי ההגירה, הסדרת מעמד בישראל זכויות אדם דיני משפחה וירושה.


 

שפות: עברית , אנגלית, רוסית


המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 19 המלצות)
  • 09/05/2018

    כמה מילות תודה לעורכת הדין שלנו רותם פרגון. אני רק רוצה לומר תודה. על הליווי המשפטי, על ההופעה המקצועית ביותר בבית המשפט, הייצוג מול הרשויות, על הייעוץ חסר התקדים. ברגע שלקחת את התיק שלנו, הכל השתנה. לא נדרש ממני כל מאמץ. מקצועית אמיתית. ידעת להגיד לנו בדיוק אילו מסמכים צריך להוציא, מאיפה, מתי ולמה. כל מה שנשאר לקבל את עמדתנו ולאשר לאשתי סוף סוף לאחר שנים רבות להתחיל את התהליך. רותם – תודה רבה! על הזמינות, על הטיפול המקצועי והמהיר ועל הפתרון שנתת לנו! היי רותם, זו איאין, אני רוצה לומר תודה בסינית 😊 非常感谢ROTEM和我们一起走过了人生新一步!没有ROTEM的保护,整个过程会艰辛和漫长非常多。希望我们的小小经验能够帮助更多的中以小夫妻们 。
     

  • 04/02/2018

    הטיפול שקבלנו היה מעולה ואישי לאורך כל הדרך. התוצאה היתה מעבר למצופה. תודה רותם
     

  • 03/02/2018

    מקצועית, עניינית ובעלת יחסי אנוש נהדרים.
     

  • 03/02/2018

    מקצועית, עניינית, יחסי אנוש ברמה הגבוהה ביותר
     

  • 03/02/2018

    מקצוענית. נתנה מענה לכל בעיה לאורך כל הדרך. ממליץ בחום
     

  • 03/02/2018

    רותם תודה על האיכפתיות .את לקחת את הנושא באופן אישי .הצלת אותנו שיירבו כמוך
     

  • 17/10/2017

    A thank word to my lawyer Rotem on realizing a 2 months Visa for me after previous rejection by a Ministry of Interior office. It`s appriciated. Keep up the good work. Ihab
     

  • 04/10/2017

    מודים מקרב לב לעורכת הדין המקסימה שלנו רותם פרגון. אין מילים לתאר את הבירוקרטיה וההליך הסבוך, אך עו"ד רותם טיפלה בכל הליך מול משרד הפנים, וכך אני ואישתי התחלנו דרך חדשה בארץ ישראל ביחד. תודה!
     

  • 26/09/2017

    הגענו לעורכת הדין רותם פרגון,כמוצא אחרון למצבנו המורכב. רותם הייתה קשובה מקצועית אדיבה והכי חשוב נתנה לנו להרגיש כי היא תמיד שם עבורנו והיא חוצצת בנינו לבין הגורמים עמם התמודדנו. מומלצת ביותר!!
     

  • 23/06/2017

    לאחר שנתיים מלאות ייסורים ובירוקרטיה וסירוב עיקש של משרד הפנים לאפשר לאשתי להגיע לארץ מאתיופיה. הגעתי לעורכת הדין רותם פרגון מחברת עורכי דין הופמן רוז ומשם הכל הלך באופן מקצועי ומהיר. רותם ייצגה והדריכה אותנו באופן מקצועי כך שבסופו של יום משרד הפנים אפשר לאשתי להכנס לארץ והיום אנו בתהליך להסדרת הזוגיות.
     

מאמרים מאת רותם פרגון ושות` משרד עורכי דין
רותם פרגון ושות` משרד עורכי דין
פניה ישירה אל רותם פרגון ושות` משרד עורכי דין

למעלה