עו"ד ורופא מומחה ד"ר אמנון סודאי

עו"ד ורופא מומחה ד"ר אמנון סודאי

יונה אנגל 10 (דואר, חיפה) , חיפה (אזור המרכז)

משרד עורכי דין בוטיק העוסק בתחום הרשלנות ברפואית, מנוהל על ידי עו"ד ד"ר אמנון סודאי העוסק בתחום הרשלנות הרפואית וכן מומחה בקרדיולוגיה וטראומטולוגיה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרדו של עו"ד ד"ר אמנון סודאי, קרדיולוג (מעל 20 שנות וותק כמומחה), פנימאי, טראומטולוג, מגשר, מרגע הקמתו עוסק המשרד ברשלנות רפואית.

 

משרד בוטיק זה צבר ניסיון רב ומוניטין וכיום נחשב לאחד המשרדים המובילים והבולטים בתחום הרשלנות הרפואית.

 

במשרד פועלים עורכי דין ואנשי רפואה בעלי ידע רחב בתחום הרפואי.


למשרד מגיעים במשך שנים לקוחות מכל רחבי הארץ לטיפול בתביעות רשלנות מורכבות, ביניהם גם עורכי דין ורופאים בכירים בענייניהם האישיים.

 

אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להשיג את הפיצוי המירבי עבור כלל לקוחותינו. המשרד מציע שירות משפטי מקצועי ומתן יחס אישי לכל לקוח. במשרד נערכים ישיבות ודיונים על התיקים עם המומחים הבכירים בתחומם.

 

במהלך השנים נרשמו לזכותו של המשרד הישגים ייחודיים בתחומי הרשלנות הרפואית, בין היתר בזכות הבדיקה המקיפה ושל כל תיק ובזכות ההתקשרות השוטפת והמקצועית עם מומחים רפואיים המלווים את התיקים המתנהלים במשרד. מרבית התיקים נסגרים בפשרה חסויה ואינם מתפרסמים על מנת לחסוך בזמן, מאמץ ובירוקרטיה.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד ורופא מומחה ד"ר אמנון סודאי
פניה ישירה אל עו"ד ורופא מומחה ד"ר אמנון סודאי

למעלה