משרד עו"ד קרומין שצקי

משרד עו"ד קרומין שצקי

הגדוד העברי 10 , אשקלון (אזור הדרום)

משרד עו"ד קרומין שצקי הינו משרד ותיק ובעל ניסיון עשיר בניהול תיקים מורכבים בתחומם האזרחי מסחרי לרבות: דיני משפחה, מקרקעין, הוצל"פ, ביטוח לאומי ועבודה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד קרומין שצקי הינו משרד ותיק עם ניסיון רב בניהול תיקים מורכבים בתחום המשפט האזרחי מסחרי.
המשרד מורכב משני שותפים: עו"ד ויאצ'סלב שצקי ועורך הדין עו"ד יאן קרומין. לכל שותף התמקצעות שונה ויחד הם מספקים ללקוחותי המשרד מגוון  תחומי עיסוק שכל אחד מהם אמון על תחום אחר. 

 

משרד עו"ד קרומין שצקי מספק מענה בתחומים:

  • דיני משפחה - טיפול בהליכי גירושין לכל היוצא מכך, עריכת הסכם גירושין, מזונות, הסדרי ראיה, חלוקת רכוש כמו גם עריכת הסכם ממון, טיפול בירושה וצוואות ועוד.
  • מקרקעין נדל"ן - עריכת חוזה מקרקעין לרבות קנייה ומכירה של נכסי מקרקעין, טיפול מול מנהל מקרקעי ישראל ורישום בטבו, סכסוכי שכנים, קבוצת רכישה ותמ"א 38, פירוק שיתוף, פינוי שוכר, ועוד.
  • הוצאה לפועל - ייצוג זוכים בהליכי גבייה כמו גם ייצוג חייבים, ניהול הליכי פשיטות רגל, חקירת יכולת, הגבלת רישיון נהיגה, כינוס נכסים, איחוד תיקים, טענת פרעתי, הקפאת הליכים, עיכוב יציאה ועוד.
  • דיני עבודה - למשרד ניסיון בייצוג מעסיקים כמו גם בייצוג עובדים, פיצויי פיטורין, יחסי עובד מעביד, שעות נוספות, נשים בהריון, הרעת תנאים, שימוע ועוד.
  • ביטוח לאומי - המשרד מספק מענה משפטי בכל נושא הקשור לביטוח לאומי.

משרדנו מספק מענה משפטי הן ללקוחות פרטיים והן לחברות מהארץ ומחו"ל.

משרדנו מעניק לכל לקוח יעוץ משפטי וטיפול משפטי מקיף, ובמידת הצורך מנהל מאבקים משפטים בבתי המשפט ובמוסדות השונים.

הידע המשפטי הרב שצבר המשרד במרוצת השנים מסייע להעניק ללקוחותיו את הביטחון הם נמצאים בידיים המקצועיות הטובות ביותר תוך מתן דגש על שירות ברמה גבוהה. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משרד עו"ד קרומין שצקי
פניה ישירה אל משרד עו"ד קרומין שצקי

למעלה