עו"ד ארבל עמית ושות`

עו"ד ארבל עמית ושות'

גוש עציון 7 , גבעת שמואל (אזור המרכז)

משרד עורכי דין בניהולו של עו"ד עמית ארבל, הינו משרד דינמי ועתיר ניסיון בתחום המקרקעין למגזר הפרטי והעסקי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי דין בניהולו של עו"ד עמית ארבל, הינו משרד דינאמי העוסק מזה שנים רבות בתחום המקרקעין. עמית מביא איתו ניסיון רב בתחום עסקאות המקרקעין, הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי.

 

תחום המקרקעין ובעיקר רכישת דירות ומכירתן, ידוע כתחום מורכב הטומן בחובו צורך בידע רב לצד חשיבה יצירתית, כך שצוות המשרד פועל ללא לאות לטובת קידום האינטרסים של לקוחותיו וזאת לצד ליווי משפטי צמוד לאורך כל התהליך.

מבין שירותי המשרד תוכלו למצוא שירות אישי בהיקף נרחב בתחומי מקרקעין ונדל"ן: רכישת דירה חדשה, מכירת דירה, ייצוג משפטי בתחום תמ"א 38 ופינוי בינוי, ליווי וייצוג יזמים, עסקאות קומבינציה, כתיבת חוזים ועוד. השירותים כוללים עריכת חוזים מפורטים, ליווי מול הרשויות, חישובי מס רכישה וליווי צמוד לאורך כל הדרך עד לקבלת המפתחות.


אבני היסוד של משרדנו מתבססים על אמינות, שירות אישי ושמירה לאורך כל הדרך על האינטרסים של לקוחותינו. כלל פרמטרים אלה, מביאים את לקוחותינו לבחור בנו שוב ושוב וליהנות משירות אישי ומקצועי לאורך כל תהליך עסקת הנדל"ן.


משרדנו מציע עבורכם יחס אישי ומקצועי בעסקות מקרקעין ונשמח לייצג אתכם בתחומי עיסוק המשרד ונעמוד לרשותכם ככל שיידרש לאורך כל הדרך. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד ארבל עמית ושות`
פניה ישירה אל עו"ד ארבל עמית ושות`

למעלה