עו"ד ונוטריון רויטל בן ארי

עו"ד ונוטריון רויטל בן ארי

, נהריה (אזור הצפון)

משרד עו"ד ונוטריון רויטל בן ארי הינו משרד המעניק שירותים משפטיים מגוונים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

 

עו"ד רויטל בן ארי בעלת ותק של 20 שנה מנהלת משרד עצמאי בסגנון בוטיק.


עורכת הדין  רויטל בן ארי מעניקה ייעוץ וליווי משפטי מקצועי ויסודי.

צוות המשרד מטפל באופן מסור ואישי בכל לקוח תוך שילוב של זריזות במתן השירות.

 

עורכת הדין רויטל בן ארי  חיה ונושמת נדל"ן כל שנות עבודתה ולפיכך לקוחותיה נהנים מהניסיון העתיר שיש לה בייצוג קונים ומוכרים בהליכי רכישה ומכירה של כל סוגי המקרקעין והנדל"ן, תוך החתמת לקוחותיה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת

 

 עורכת הדין רויטל בן ארי מומחית בעריכת צוואות וניהול ירושות 


עורכת הדין בן ארי הינה גם נוטריון ועורכת צוואות נוטריוניות , הסכמי ממון והסכמי גירושין, לצד שירותים נוטריוניים כולל תרגומים מאנגלית לעברית וליהפך בהחתמה דיגיטלית.

 

עורכת הדין רויטל בן ארי מוסמכת לעריכת ייפוי כח מתמשך מטעם משרד האפוטרופוס הכללי ולהגשה מקוונת. בתחום זה למדה לימודים מתקדמים ובעלת יכולת לערוך את ייפוי הכח בצורה יסודית ומקיפה ביותר.

 

עו"ד בן ארי הינה גם מגשרת מוסמכת בגישור כללי וגישור בסכסוך בין בני זוג,יחד עם זאת, מנהלת עורכת הדין מחלקה ייחודית תחת פיקוחה של טוען רבני המוסמך לייצג בבית הדין הרבני בעל ידע תורני ועוסק להתנהלות שם מעבר לעורך דין העוסק בדיני משפחה חסר ידע תורני כך שלקוחותיה נהנים מיתרון עצום מעבר לטיפול רגיל, לרבות ניהול תיק כתובה, המצריך ידע תורני ובסיכויי הצלחה גדולים אל מול הצד השני המגיע עם ייצוג של עורך דין בלבד.

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד ונוטריון רויטל בן ארי
פניה ישירה אל עו"ד ונוטריון רויטל בן ארי

למעלה