מוסטקי-חליאוה, משרד עורכי דין

מוסטקי-חליאוה, משרד עורכי דין

שלוחות ברעננה, (יבניאל) , טבריה (אזור הצפון)

משרדנו עוסק בתחום הנזיקין ודיני העבודה לגווניהם, לרבות נזקי גוף ותאונות וייצוג נפגעים מול חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי. ייעוץ וייצוג לעובדים ולמעסיקים. שלוחות ברעננה וטבריה

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

4.9

התקבלו 14 המלצות

על המשרד

משרד עורכי הדין מוסטקי- חליאוה עוסק בתחום דיני הנזיקין והביטוח לרבות תביעות נזקי גוף ותאונות, פגיעות ספורט, ותביעות נזקי רכוש.

 

משרד עורכי הדין מוסטקי- חליאוה מייצוג נפגעים מול חברות הביטוח, מול המוסד לביטוח לאומי ומול משרד הביטחון והמשרד לביטוח לאומי. עורך הדין אלירן מוסטקי הינו קצין במילואים בפרקליטות הצבאית.

 

לעו"ד מוסטקי התמקצעות ייחודית, ידע נרחב ובקיאות רבה בניהול תביעות ספורט אשר אירעו במהלך פעילות ספורטיבית בחדר כושר, או בכל פעילות ספורטיבית מאורגנת אחרת. בעברו ייצג את חדרי הכושר הגדולים בארץ ועל כן בעל ניסיון בניהול תביעות ספורט.

 

משרד עורכי הדין מוסטקי-חליאוה מתעסק גם בתחום דיני העבודה ומעניק ייעוץ מקיף וייצוג משפטי לעובדים ולמעסיקים.

 

לעו"ד חליאוה התמקצעות ייחודית וניסיון רב בתחום דיני העבודה על גווניו השונים ובכלל זאת מתן יעוץ שוטף לעובדים ומעסיקים, ייצוג משפטי בערכאות השונות לרבות בבתי הדין לעבודה, הליכי שימוע, משרד העבודה והממונה על עבודת נשים.
 

המשרד פועל בשקיפות מוחלטת מול קהל הלקוחות ופועל בכל הערוצים המשפטיים, ביסודיות, דיוק ויצירתיות בכדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.

 

משרד עורכי הדין מוסטקי- חליאוה דוגל ביסודיות, מקצועיות, אמינות, דבקות במטרה, וכן מתן שירות אישי ואמפתי עבור כל אחד מבין לקוחותיו, ועל כן מלווה אותכם לאורך כל ההליך המשפטי מתחילתו ועד לסופו. 


משרד עורכי הדין מוסטקי- חליאוה בקיא ומתעדכן בכל חידושי הפסיקה בכדי שיוכל לעזור לכל לקוחותיו למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורם.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
4.9
(התקבלו 14 המלצות)
  • 19/03/2024

    חבר`ה מקצוענים ומומחים בתחומם
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 31/08/2023

    מקצוענים, חדי מחשבה ועם ראייה מרחבית. סייעו לי בתיק לא פשוט והביאו תוצאות מעולות ומעבר למצופה. ממליץ חום!
     

  • 28/08/2023

    שלמה חליווה, עורך דין מקצועי, אכפתי, סבלני, אדיב ונעים הליכות. התיקים שהגשתי לו טופלו כראוי ובמקצועיות.
     

  • 28/08/2023

    מומלץ מאוד
     

  • 28/08/2023

    מקצועיות, אדיבות .
     

  • 28/08/2023

    מקצוען ישר ומודייק נותן שרות מקצועי ומצליח לתת חיבוק ומצליח לבצע את העסקה
     

  • 28/08/2023

    עוד ברמה שירות מצוין יחס אישי מקצוענים !!! יסודים וסודים ומעל הכל מנצחים! תודה לכם על השירות !!
     

  • 28/08/2023

    עורך דין חליווה הוא היחיד שבזכותו בכלל התחלתי את תהליך התביעה של תאונת הדרכים שעברתי, לבד ברור לי שלא הייתי עושה כלום..עושה את כל העבודה בצורה מסודרת, עם יחס אדיב ממליצה מאוד !
     

  • 25/01/2023

    שמחתי לקבל שירות
     

  • 23/02/2018

    עורך דין חריף ביותר!! מסתכל בגובה העיניים,נלחם כמו אריה ומצליח במקומות שהקרב אבוד מראש. מומלץ מאוד !! מזמן לא נתקלנו בעורך דין אמפטי לוחם אמיתי.
     

מוסטקי-חליאוה, משרד עורכי דין
פניה ישירה אל מוסטקי-חליאוה, משרד עורכי דין

למעלה