דדון משה משרד עו"ד

דדון משה משרד עו"ד

הרצל 17 , אשקלון (אזור הדרום)

נסיון עשיר של 30 שנות עבודה בתחום דיני הביטוח, אובדן כושר עבודה, תביעות סיעוד ותביעות נזקי גוף, תביעות מול הביטוח הלאומי ותביעות סיעוד מול חברות הביטוח - בעבר עבד כסוכן ביטוח. בנוסף המשרד מטפל גם בדיני תעבורה, מקרקעין, משפחה וסכסוכים אזרחיים. שלוחות באשדוד ובאשקלון. ייעוץ ראשוני חינם.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

לעו"ד דדון משה, נסיון עשיר של 30 שנות עבודה בתחום דיני הביטוח, אובדן כושר עבודה, תביעות סיעוד ותביעות נזקי גוף, תביעות מול הביטוח הלאומי ותביעות סיעוד מול חברות הביטוח - החזיק ברשיון סוכן ביטוח מורשה בין השנים 1993-2007 והתמחה בכל ענפי הביטוח.

 

בנוסף המשרד מטפל גם בדיני תעבורה, מקרקעין, משפחה וסכסוכים אזרחיים.

עו"ד דדון משה רשום כמגשר מטעם הנהלת בתי משפט בישראל.

למשרד שלוחות באשדוד ובאשקלון.

ייעוץ ראשוני חינם ללא כל התחייבות.


 

המשרד נותן מענה מקצועי, אמין ומהיר תוך דגש לצרכי הלקוח בתביעות כדלקמן:

דיני ביטוח ונזקי גוף - כל תביעות הביטוח: תביעות אובדן כושר עבודה, תאונות דרכים, ביטוח חיים, תביעות נזקי רכוש, שריפות, נזקי מבנה ותביעות נזיקין.

תביעות ביטוח לאומי - המשרד מטפל בתביעות נגד המוסד לביטוח לאומי כולל ייצוג בוועדות הרפואיות.

דיני המשפחה - לרבות תביעת גירושים, חלוקת רכוש והסכמי ממון, צוואות  וירושות.

 

עו"ד דדון משה בעל נסיון עשיר, מקצועי ואמין.

 

 

למשרד שלוחות:
אשדוד:
K טאואר
אשקלון: הרצל 17

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 08/03/2017

    כבר בתחילת הפגישה הראשונה עם עו"ד דדון הבנתי שיש לי על מי לסמוך ובסיומה כבר הרגשתי שאני מוכנה לצאת לקרב ושיש לנו את כל הכלים לנצח. (למרות שהוא כמובן נזהר בהבטחותיו ידעתי שאני בידיים טובות) כשהסתיים ההליך המשפטי קיבלתי אישור לכל מה שחשבתי עליו: עו"ד משה דדון הוא ווינר. הלוחמנות שלו, המוטיבאציה, האנרגיות להפוך כל אבן ואבן וכל זה בצירוף ניסיונו המקצועי העשיר הופכים אותו לקלף מנצח. וכמובן גם לא שוכחת את האמפטיה והעידוד ברגעי היותר קשים בדרך שלא איפשרו לי ללכת לאיבוד. ממליצה בכל פה ומכל הלב
     

מאמרים מאת דדון משה משרד עו"ד
דדון משה משרד עו"ד
פניה ישירה אל דדון משה משרד עו"ד

למעלה