משרד עו"ד רנרט-סלומון

משרד עו"ד רנרט-סלומון

החשמונאים 91 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עו"ד רנרט-סלומון הינו ממשרדי עורכי הדין המובילים בתחום הנזיקין בישראל. המשרד עוסק בתחומי הנזיקין, רשלנות רפואית ותביעות ביטוח לסוגיהן כבר למעלה מ-30 שנה, ומעניק ללקוחותיו שירות משפטי מקצועי המבוסס על מוניטין וניסיון נרחבים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד רנרט-סלומון הינו ממשרדי עורכי הדין המובילים והותיקים בתחום הנזיקין בישראל. המשרד עוסק בתחומי הנזיקין, רשלנות רפואית ותביעות ביטוח לסוגיהן כבר למעלה מ-30 שנה, ומעניק ללקוחותיו שירות משפטי מקצועי המבוסס על מוניטין וניסיון נרחבים.
לאורך השנים טיפלנו באלפי לקוחות מרוצים.


המשרד מספק מענה משפטי במספר תחומי עיסוק לרבות:


תאונות דרכים

כל אדם שנפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצוי. משרדנו מעמיד עבור לקוחותינו את מיטב המומחים על מנת לסייע להם לעמוד על זכויותיהם, על מנת לקבל את הפיצוי המקסימאלי בהתאם לנזק שנגרם. במסגרת השרות, משרדנו מעניק באופן ייחודי ללקוחותינו ליווי אישי כולל הופעה בפני וועדות רפואיות וזמינות מידית בכל שאלה ובכל היבט הנובע מהתאונה.

תאונות עבודה
קיימים מספר סוגים של פגיעות במסגרת העבודה: נזקים שנגרמו בעקבות תאונה שהתרחשה במהלך העבודה, מחלת מקצוע היא מחלה שהאדם לקה בה בעקבות תנאי העבודה, פגיעה בעבודה בעקבות מיקרוטראומה. לנפגעי תאונות עבודה, מחלת מקצוע או מיקרוטראומה מגיע פיצוי כספי מהמוסד לביטוח לאומי ו/או מקום העבודה ו/או חברת הביטוח שבה לעובד יש פוליסת ביטוח תאונות אישיות או אובדן כושר עבודה.


תביעות ביטוח
ישנן סיטואציות רבות בהן יש למבוטח עילת תביעה טובה כנגד חברת הביטוח. תביעות ביטוח רלבנטיות במיוחד במקרים בהם נגרמה לתובע פגיעה לרכוש וחברת הביטוח מסרבת לפצות, או במקרים של פוליסות אישיות, בסיטואציות שבהן נגרם אבדן כושר עבודה, נזק גופני או נפשי. פעמים רבות יש צורך בגורם מקצועי, אמין ובלתי מתפשר, המכיר היטב את התחום, שיסייע לך לקבל את כל המגיע לך על פי הפוליסה ויעמוד איתן על זכויותיך כמבוטח.

 

רשלנות רפואית
עיסוק בתחום הרשלנות הרפואית דורשת ידע משפטי ורמת מקצועיות גבוהה ביותר, לצד ניסיון וכישורים בהופעה בבתי משפט. במהלך שנות הפעילות נצטבר במשרדנו ניסיון וידע רב בנושא. כמו כן אנו מסתייעים במומחים הרפואיים המובילים בתחומם לצורך ניהול התביעה בצורה מקצועית והשגת התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו. אנו לא מחייבים בשכר טרחה לפני סיום ההליך המשפטי, התשלום יבוצע באחוזים לאחר קבלת הפיצוי.


רשלנות מקצועית
התביעות הנפוצות הן בתחום רשלנות רפואית – אבחון שגוי, ניתוחים פלסטיים שלא הצליחו ועוד. תביעות בגין רשלנות מקצועית מוגשות גם כנגד עורכי דין בגין טיפול משפטי לקוי וכנגד מהנדסים בגין ליקויים בתכנון מבנים. בשנים האחרונות חלה עליה ניכרת בכמות התביעות שמוגשות בגין רשלנות מקצועית כנגד אנשי מקצוע מתחומים שונים כגון רואי חשבון, מטפלים ברפואה אלטרנטיבית ועוד.


תביעות רכוש צד שלישי
ישנן סיטואציות רבות בהן קמה עילת תביעה כנגד צד שלישי. בשורה ארוכה של מקרים ניתן לתבוע בהצלחה פיצויים בגין נזקים שנגרמו על ידי צד שלישי ברשלנותו. כך למשל בעל דירה בה פרצה שריפה שהתפשטה וגרמה נזקים לרכוש של אחרים, חייב לפצותם. הדברים נכונים גם לנזקי מים ולכל סוג אחר של נזק. משרדנו מייצג תובעים רבים בהיבטים שונים של נזקים מהסוג האמור. אנו נעזרים לשם כך בגורמים מקצועיים נוספים מיומנים ביותר כגון שמאים, מומחי שריפות ומומחי בטיחות.


לעורכי הדין במשרדנו אלפי שעות ניסיון בבתי משפט ובייצוג תובעים. כל לקוח במשרדנו זוכה ליחס אישי ושרות מקצועי מעורכי דין מנוסים, בעלי ותק וידע רב המחויבים להעניק מענה מהיר, אמין ודיסקרטי.

 

למשרדנו ניסיון רב בתחום, באפשרותכם לתאם פגישת יעוץ להערכת סיכויי התביעה וגובה הפיצוי.



 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משרד עו"ד רנרט-סלומון
פניה ישירה אל משרד עו"ד רנרט-סלומון

למעלה