משרד עו"ד חגי ואלון סער

משרד עו"ד חגי ואלון סער

דרך מנחם בגין 44 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עו"ד לתעבורה חגי ואלון סער עוסק בעבירות נהיגה בשכרות, מהירות מופרזת ועוד ונלחם עבורכם לזיכוי מלא או הפחתת עונש מירבית.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 61 המלצות

על המשרד

משרד עורכי דין לתעבורה חגי ואלון סער עוסק בתחום דיני תעבורה על כל רבדיו ומטפל בתיקים שונים בתחום.

כגון, נהיגה בשכרות, ביטול דוחות תנועה, שלילת רישיון, מהירות מופרזת, המרב"ד, עבירות פגע וברח, מחיקת נקודות תעבורה, תאונות דרכים, ביטול פסילה מנהלית ועבירות תנועה רבות נוספות.

 

משרדנו מעניק שירותי ייצוג בבתי המשפט בכל הארץ ונלחם עבורכם עד לזיכוי מלא או הפחתה מקסימלית של העונש.

 

תחומי עיסוק המשרד:

-           נהיגה תחת השפעת סמים / אלכוהול

-           נהיגה ללא ביטוח

-           נהיגה ללא רישיון

-           נהיגה בזמן פסילה

-           נהיגה במהירות מופרזת

-           תאונת פגע וברח

-           פסילה מנהלית

-           דוחות תנועה

-           מחיקת נקודות תעבורה

-           הגשת ערעור מרב"ד

-           עבירות תנועה נהג חדש

 

 

עורך הדין אלון סער בעל תואר ראשון במשפטים (B.LL) במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן, כמו כן בעל תואר ראשון בכלכלה.

עו"ד אלון סער עסק במשרדו עתיר המוניטין של אביו אשר עסק בדיני נזיקין ובין היתר מעניק ייצוג בתאונות דרכים קשות ושונות.

עורך הדין חגי סער בעל תואר ראשון במשפטים (B.LL)  במכללה למנהל בראשון לציון, עסק במשרדו של אביו, עו"ד דוד סער והעניק ייצוג בתחום דיני הנזיקין ותאונות הדרכים.

 

לאחר צבירת ידע וניסיון בתחום ובייצוג לקוחות רבים, פתחו עורכי הדין אלון וחגי סער משרד בוטיק  אשר עוסק בדיני תעבורה ותאונות דרכים.

 

 

 

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 61 המלצות)
  • 15/08/2021

    מומלץ בחום!!! משרד של תותחים!!!
     

  • 20/07/2021

    הגעתי אליו דרך הביקורות של גוגל, ישירות בשיחה הראשונה הרגשתי שיש על מי לסמוך ויצאנו לדרך. היום קיבלתי באופן רשמי פטור מחגורת בטיחות, תודה רבה. ממליץ בחום. לכל החוששים שבנינו אל תדאגו יש סער מאחוריכם.
     

  • 10/05/2021

    תודה ענקית לעורך הדין חגי ואלון סער! מקצועיות ועזרה לאורך הדרך. פניתי אליו לייעוץ והכוונה והתמודדות מול המכון הרפואי עזר לי מאוד.. אדם נעים ושירותי. תודה לך!
     

  • 06/05/2021

    ממליץ בחום רב , משרד עורכי דין מקצועיים ואחראיים ביותר,מרגע שפניתי לאלון וחגי קיבלתי יחס אישי כמשפחה.הדריכו אותי ועזרו לי בכול עד שהגעתי לתוצאה הרצויה
     

  • 22/03/2021

    סער אלוף! הגעתי אליו דרך הביקרות של גוגל, ולמרות הביקורות הייתי קצת סקפטי בהתחלה... אבל אחרי השיחה הראשונה יצאנו לדרך. תפסו אותי בלי טסט יותר משנה וחצי ואני הייתי מוכן כבר לקבל עונש של שלילה. סער יצא עכשיו מהמשפט והתקשר לעדכן אותי בתוצאות! לא רק שלא קיבלתי שלילה בכלל, גם הקנס שקיבלתי ירד מהברירת מחדל של (1,500 ש״ח) ל... 1,000 ש״ח בלבד! מטורף. אני מבסוט מאוד. תודה רבה סער ולכל מי שקורא את התגובה הזאת ומתבלט, לכו על זה!
     

  • 17/02/2021

    ממליץ בחום רב , משרד עורכי דין מקצועיים ואחראיים ביותר,מרגע שפניתי לאלון וחגי קיבלתי יחס אישי כמשפחה. לאורך הדרך הם הנחו וליוו אותי בהשקעה ובסבלנות. הם תמיד היו זמינים ומהירים לקראתי. בסיום הגזר הדין השיגו עבורי תוצאה שלא ציפיתי לחלוטין זה הסתיים בקנס מינימאלי בלבד.
     

  • 27/01/2021

    פניתי לעורך דין אלון סער לגבי שלילת רישיון לנהג חדש . עורך דין אלון סער ליווה אותי באופן אישי עד לתקופת המשפט עזר לי באדיבות והוציא אותי מהמשפט על הצד הטוב ביותר . במחיר אדיב והוגן עם יחס אישי למשך כל התקופה . בנאדם אלוף ממליץ בחוםם!!
     

  • 26/01/2021

    מקצועיות ושירות מעל ומעבר!
     

  • 17/01/2021

    פניתי לעורך דין חגי סער לגבי שלילת רישיון נהיגה לכל החיים. חגי ליווה אותי בכל התהליך, הכין אותי למבחנים של המרב"ד ונתן לי תחושת ביטחון רבה. הרישיון נהיגה חזר אליי. ממליץ בחום לפנות למשרדם של עורכי הדין חגי ואלון סער לכל מי שאיבד תקווה לגבי הרישיון.
     

  • 05/01/2021

    ממליצה בחום על עו״ד אלון סער, מקצועי ברמות, יחס חם ואמין, השיג לי תוצאות מדהימות על עברה לא פשוטה (נהג חדש) שלא היה סיכוי, פשוט תותח! תודה רבה.
     

משרד עו"ד חגי ואלון סער
פניה ישירה אל משרד עו"ד חגי ואלון סער

למעלה