עו"ד ערן בן ארי

עו"ד ערן בן ארי

תל אביב (אזור השפלה והסביבה)

משרד עו"ד ערן בן ארי הינו משרד בוטיק אשר מעניק לקהל לקוחותיו את תשומת הלב המרבית תוך שמירה על מקצועיות, אדיבות, יחס אישי וליווי צמוד לכל הדרך.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

משרד עורך הדין ערן בן ארי הינו משרד העוסק בדיני תעבורה. 

המשרד הנו משרד בוטיק אשר מעניק לקהל לקוחותיו את תשומת הלב המרבית תוך שמירה על מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. 

עורך הדין ערן בן ארי הנו עו"ד בעל ניסיון עשיר בניהול מגוון תיקים בתחום התעבורה בפרט וכן בנזקי גוף תאונות, ובעל ידע עשיר ונרכש בתחומים אלו.

 
  • דיני תעבורה - כתב אישום תעבורה, נהיגה בפסילה, נהיגה בשכרות, נהיגה רשלנית, עבירות נהג ועוד.
  •  
  • נזקי גוף תאונות - אובדן כושר עבודה, דרגות נכות, תאונות עבודה, תאונת דרכים, ביטוח לאומי, ועדה רפואית ועוד.
 
משרדו של עו"ד ערן בן ארי פועל בעיקר ע"י לקוחות חוזרים ועל כן שביעות רצונו של הלקוח בעדיפות ראשונה, נשמח לעמוד גם לשרותכם.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 21/06/2017

    אני מרכז אצלי רשימה של בעלי מקצוע נבחרים בכל התחומים, אשר נבחרים על פי ,מקצועיות ,ידע,אמינות,ונכונות לשרת,וכמובן כספית,ועובד עימם בקביעות וממליץ לכל קרובי-לאחרונה היה לי צורך בייצוג עור"ד המתמחה בדיני תעבורה,ולשם כך ייצג אותי עור"ד ערן בן ארי אשר היה מקצועי,בעל ניסיון ונכונות להשקיע זמן ובדיקה והיה נחוש להצליח,מאד נהניתי משרותו,מאפן ניהולו ובקיאותו שהביאו לתוצאות מאד משביעות רצון-אני שמח שנפלה בידי ההזדמנות להמליץ עליו לתועלת הציבור. בברכה,מאיר
     

עו"ד ערן בן ארי
פניה ישירה אל עו"ד ערן בן ארי

למעלה