עו"ד אורי טובה

עו"ד אורי טובה

יחזקאל קויפמן 6 , תל-אביב (אזור המרכז)

עו"ד אורי טובה הינו עורך דין ותיק הפועל בתחום מ-2003, לאורך השנים טיפל במאות מקרים ומשרדו מעניק שירות משפטי בהוצל"פ, מקרקעין, משפט מסחרי ותביעות ביטוח

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

עו"ד אורי טובה, חבר לשכת עורכי הדין מ-2003. עם סיום לימודי המשפט התמחה עו"ד טובה ברשם האגודות השיתופיות, שם רכש את ניסיונו המעשי הראשוני בתחום המשפט המסחרי. בהמשך דרכו עבד כשכיר במשרדי ליטיגציה אזרחית מסחרית וכך זכה להכיר את הסוגיות השונות משני צדי המטבע.

 

עו"ד טובה מיקד את פעילותו בייצוג לקוחות בהוצאה לפועל, ייצוג חברות כמו גם אנשים פרטיים בתביעות כספיות, הליכים שונים ועריכת חוזי מקרקעין, וכן בסיוע במימוש זכויות רפואית מול חברות הביטוח השונות.

 
היום עורך הדין אורי טובה הוא בעל משרד עריכת דין עצמאי עם קהל לקוחות איכותי, ניסיון של מאות מקרים והצלחות רבות.
 
משרד עו"ד אורי טובה מעניק שירותי משפט במספר תחומים, לרבות:
  • הוצאה לפועל - פשיטות רגל, איחוד תיקים, טענת פרעתי, גביית חובות, עיכוב יציאה מהארץ, חובות ועוד.
  • מקרקעין נדל"ן - קניית ומכירת דירה, פירוק שיתוף, חריגות בנייה, חוזה מקרקעין, פינוי שוכר ועוד.
  • משפט מסחרי ועסקים - הקמת חברה, פירוק שיתוף, הקמת שותפות, תביעות כספיות, ביטול חוזה, זכיינות ועוד.
  • תביעות ביטוח - ביטוח סיעודי, ביטוח חיים, נזקי פריצה, נזקי שריפה, משכנתא ועוד.

 

עו"ד אורי טובה בנה את משרדו מתוך אמונה כי קהל לקוחות מרוצה הוא אשר יסייע לו לבנות משרד משגשג ובעל מוניטין, ועל כן שביעות רצון הלקוח היא מעל הכל, ומתבטאת ביחס האישי ובהתמדה אשר ניתנת לכל תיק. 

 

אשמח לעמוד לשירותכם 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 14/05/2017

    הנני מכיר את עו"ד אורי טובה משנת 2012, כאשר פניתי אליו על מנת שיעזור לי לטפל בהסתבכות אליה נקלעתי בעל כורחי. עו"ד אורי טובה הנו מקצועי ויסודי, יודע להעניק הרגשת ביטחון תוך כדי ההליך ברגישות ונחישות ללא דופי. אין לי ספק שלא הייתי מסוגל להתמודד נפשית ועניינית בהליך זה ,ולעמוד מול הביורוקרטיה במדינתנו ללא היחס והאכפתיות של עו"ד אורי טובה. לאור זאת אני בהחלט ממליץ,ואמליץ ללקוחות לשכור את שרותיו, ואין לי ספק שיודו לי על כך.
     

עו"ד אורי טובה
פניה ישירה אל עו"ד אורי טובה

למעלה