אורי מאירוביץ, עו"ד

אורי מאירוביץ, עו"ד

יצחק בן צבי 6 , הוד השרון (אזור השרון והסביבה)

המשרד עוסק בתחום דיני המקרקעין, חוזים, עסקאות נדל"ן, מיסוי מקרקעין ומשפט אזרחי-מסחרי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד אורי מאירוביץ הינו חבר בלשכת עורכי הדין, מוסמך במשפטים בעל תואר ראשון. לאחר שצבר ניסיון של מספר שנים במשרדי עורכי דין מובילים בתחום הנדל"ן ומשפט אזרחי-מסחרי, יצא לדרך עצמאית והקים את המשרד העוסק בנדל"ן כאמור. 

 
לעו"ד מאירוביץ ניסיון בעסקאות קנייה ומכירה של כל סוגי הנדל"ן, לרבות עסקאות רכישה מקבלן, עסקאות קומבינציה, תמ"א 38 וכיו"ב. בכלל זה, מעניק המשרד טיפול מלא ומקיף בכל עסקת נדל"ן החל מהשלב הטרום חוזי הכולל את הבדיקות המקדמיות, המו"מ ותכנון היבטי המס, וכלה בעריכת הסכם המכר, רישומים בטאבו, דיווחים לרשות המיסים, שומת מיסוי מקרקעין, טיפול בקבלת משכנתא, רישום הזכויות וכדומה.
 
משרדו של עו"ד מאירוביץ מעניק יחס אישי, מהיר ומקצועי ללקוחותיו, תוך מתן תשומת לב לאופי הטיפול ולצרכיו הייחודיים של הלקוח. פתרונות יצירתיים, מצוינות משפטית, חשיבה מחוץ לקופסה, יושרה, שכר טרחה הוגן ושירות אישי – הם הערכים בהם המשרד דוגל.
 
המשרד ממוקם בהוד השרון.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורי מאירוביץ, עו"ד
פניה ישירה אל אורי מאירוביץ, עו"ד

למעלה