משרד עו"ד רנרט-סלומון

משרד עו"ד רנרט-סלומון

החשמונאים 91 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עו"ד רנרט-סלומון הינו ממשרדי עורכי הדין המובילים בתחום הנזיקין בישראל. המשרד עוסק בתחומי הנזיקין, רשלנות רפואית ותביעות ביטוח לסוגיהן כבר למעלה מ-30 שנה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

 

משרד עורכי הדין רנרט-סלומון  עוסק בדיני נזיקין, רשלנות רפואית ותביעות ביטוח לסוגיהן המשרד מעניק שירותים משפטיים וייצוג בערכאות המשפטיות  השונות. המשרד נמנה עם המשרדים המובילים בתחום הנזיקין מזה 35 שנים. לקוחותינו זוכים לליווי  אישי לצד שירות משפטי מקצועי המבוסס על מוניטין וניסיון נרחבים. 

משרדנו בעל ניסיון רב בתחומי הנזיקין והביטוח ומתמחה במספר תחומים מרכזיים:

תאונות תלמידים, תאונות דרכים, תאונות עבודה, תביעות ביטוח, תביעות סיעוד, רשלנות רפואית  ותביעות רכוש.

תביעות מסוג זה דורשות ידע משפטי ורמת מקצועיות גבוהה, לצד ניסיון וכישורים בהופעה בבתי משפט.

במשך כל שנות הפעילות נצטבר במשרדנו ניסיון וידע רב בתחום. כמו כן, אנו מסתייעים במומחים המובילים בתחומם לצורך ניהול התביעה בצורה מקצועית והשגת התוצאות הטובות ביותר.

אנו לא מחייבים את הלקוחות בשכר טרחה לפני תום ההליך המשפטי, כך שהתשלום יבוצע באחוזים רק לאחר תשלום הפיצויים על ידי הנתבעים.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • נזקי גוף תאונותנזקי גוף תאונות
  • אובדן כושר עבודהאובדן כושר עבודה
  • תאונות אופנועתאונות אופנוע
  • תאונות ילדים | תאונות תלמידיםתאונות ילדים | תאונות תלמידים
  • תאונות עבודהתאונות עבודה
  • תאונת דרכיםתאונת דרכים
  • ביטוח סיעודביטוח סיעוד

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שאלות ותשובות מפורום תאונות תלמידים וזכויות בגין ביטוח ילדים וסטודנטים - משרד עו"ד רנרט-סלומון
הילה שרמן שאל/ה:
חברת ביטוח דחתה תביעה עקב תאונה אישית בבית הספר
810 צפיות

הבן שלי החליק בביה"ס על רצפה רטובה ושבר את הרגל. קיבל הנחיה מהרופא להיות עם נעל גבס במשך ארבעה שבועות. חברת הביטוח דחתה את התביעה בטענה שהביטוח תקף רק במקרה של נכות זמנית כתוצאה מתאונה היעדרות של - 55 ימים רצופים לפחות מהמוסד החינוכי. לי זה נראה לא הגיוני. מה אפשר לעשות?

משרד עו"ד רנרט-סלומון
משרד עו"ד רנרט-סלומון

פיצוי בגין פציעה בבית הספר
הילה שלום פוליסת תאונות אישיות תלמידים מכילה תנאים ברורים. ישנה תקופת העדרות של 55 יום ומעלה שמזכה בפיצוי. במקרים רבים ניתן לתבוע את הגורם שהתרשל בתביעה נזיקית רגילה.

אבי שאל/ה:
התייעצות בדבר כדאיות תחילת הליך תביעה
796 צפיות

שלום, כיום אני בגיל 24 , בגיל 12 נפלתי ממגלשה בגן ילדים בעיר מגוריי ושברתי את ידי, הנזק עדין קיים באופן מורגש ויום יומי, השאלה האם יש עניין ואפשרות להגיש תביעה לעירייה, ביטוח תלמידים, או אפילו לביטוח לאומי? תודה

משרד עו"ד רנרט-סלומון
משרד עו"ד רנרט-סלומון

נפילה ממתקן משחקים
כאשר ילד או תלמיד נפגע בגו משחקים, אם נותרה מגבלה /נכות כתוצאה מכך ניתן באופן כללי לתבוע עפ"י פוליסת התלמידים. אם היתה רשלנות כלשהי של העיריה ( מתקן פגום, העדר תשתית מתאימה מתחת למתקן וכיו,ב ) ניתן גם לתבוע את העיריה או את הגורם האחראי. תביעה לפי פוליסת תלמידים מישנת באופן כללי 3 שנים מהתגבשות עילת התביעה, תביעה ברשלנות מתיישנת באופן כללי 7 שנים מיום האירוע, לגבי קטינים מניין התקופה מתחיל מהגיעם לגיל 18

משרד עו"ד רנרט-סלומון
פניה ישירה אל משרד עו"ד רנרט-סלומון

למעלה