עמירם אלקובי ושות` - משרד עורכי דין

עמירם אלקובי ושות' - משרד עורכי דין

סניפים בחיפה, תל אביב, ירושלים ובאר שבע. דרך חיפה 37, קריית אתא (מול איקאה) , (אזור הצפון)

משרד עורכי דין עמירם אלקובי ושות`, מונה 4 סניפים: חיפה, ת"א ב"ש וירושלים. משרדנו מלווה חייבים בהליכי במחיקת חובות וייצוג חייבים בהליכי פשיטות רגל והוצאה לפועל.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד עמירם אלקובי ושות' היינו משרד מוביל בתחום ייצוג חייבים בהליכי חדלות פרעון והוצאה לפועל ומונה 4 סניפים:

 

  • חיפה: דרך חיפה 37, קריית אתא (מול איקאה)
  • ירושלים: רחוב יפו 224, מתחם התחנה המרכזית
  • תל אביב: ברקוביץ' 4, מגדל המוזיאון
  • באר שבע: רחה פרייאר 9, ביניין מ טאוור

 

משרדנו עוסק בייצוג חייבים הנמצאים בהליכי חדלות פרעון עד לקבלת ההפטר, בניהול הסדרי חוב ובייצוג חייבים בהליכי פשיטות רגל והוצאה לפועל. 

למשרדנו מחלקות העוסקות בפירוק חברות, גבייה, הליכי פינוי מושכר וכן בהענקת ליווי משפטי שוטף לעסקים גדולים וקטנים. המשרד משרת מגוון רחב של לקוחות, החל מלקוחות פרטיים ועד לעסקים וארגונים גדולים.

 

במשרדנו צוות רחב של עורכי דין וצוות עובדים בעלי ניסיון וידע רב מתחום חדלות הפירעון במישור הפרטי והן במישור העסקי השוטף. המחלקות מורכבות מצוותים יעילים, אקטיביים וערניים, המלווים את לקוחותינו לאורך כל ההליך, בכל סוגיה משפטית העשויה להטריד את מנוחתם של לקוחותינו.

 

מלבד הידע המשפטי הרחב, מאופיין משרדנו על עקרונות של מסירות, מחויבות, זמינות ומקצועיות אותן אנו מחויבים לספק בכל רגע נתון לכל אחד ואחד מלקוחותינו. למשרדנו מערכות מחשוב מתקדמות, המאפשרות קיצור משך ההליכים, סנכרון למערכות בתי המשפט ולשכות ההוצאה לפעול, כאשר בכל מחלקות המשרד ניתן מענה אנושי של עורך הדין עצמו המטפל בתיק.

 

מחלקות חדלות פרעון, פשיטת הרגל וההוצאה לפועל - מתמחות במתן ייצוג מקיף ומלא, במסגרתו בוחנים את מצבו הכלכלי של הלקוח וכן את מסלול ההפטר המהיר והמתאים ביותר ללקוח. הצוות בונה עבור לקוחותינו אסטרטגיה משפטית, במסגרתה מקבל הלקוח ייעוץ ראשוני ומידי למחיקת חובותיו, כך שבהליך מהיר של כ - 24 שעות מרגע תחילת הטיפול המשפטי, מוגשת בקשה לבית המשפט או לשכת ההוצאה לפועל, לעיכוב ההליכים התלויים כנגד הלקוח, דבר המאפשר פתיחת דף חדש ויציאה לדרך חדשה בחיי הלקוח.

 

מחלקת פינוי מושכר - עוסקת במתן מענה משפטי בכל הקשור לפינוי נכסים פרטיים ועסקיים אשר השוכר בהם מסרב לשלם או להתפנות מהנכס. הטיפול שאנו מעניקים הינו מלא וכולל ייצוג משפטי עד לקבלת צו הפינוי, עבודה מול ההוצאה לפועל לביצוע הפינוי ואף ביצוע הליכי גביה מוסדרים במטרה לקבל את שכ"ד והפיצויים ההולמים.

בנוסף, צוות המשרד עוסק בכתיבת חוזי שכירות מותאמים אישית לנכסים פרטיים ועסקיים

 

 

שפות: עברית, ערבית, רוסית, אנגלית.

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עמירם אלקובי ושות` - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל עמירם אלקובי ושות` - משרד עורכי דין

למעלה