עו"ד רונית אלון

עו"ד רונית אלון

רמת השרון (אזור השרון והסביבה)

שמי רונית אלון, חברה בלשכת עורכי הדין מאז נובמבר 1996. עוסקת שנים רבות בניהול תיקי משפחה, תיקי עזבון ומגוון רחב של תיקים מתחום המעמד האישי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

בוגרת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, ותואר ראשון במדעי המדינה וכלכלה מאונ' ת"א. סיימתי את לימודי בהצטיינות.

משנת 2012 ואילך אני פועלת גם כמגשרת מוסמכת מטעם לשכת עורכי הדין בסכסוכים בין בני-זוג, סכסוכים משפחתיים וסכסוכים עסקיים מורכבים. במסגרת תפקידי אני מסייעת לצדדים לסיים את הסכסוך בדרכים יצירתיות, מקצועיות, ובעיקר אנושיות.

תחומי הפעילות במשרד:

  • דיני משפחה
  • המעמד האישי
  • גישור ויישוב סכסוכים
  • מקרקעין
  • ירושות, צוואות ועזבונות
  • אפוטרופסות, משמורת והסדרי ראיה

העקרונות שלי

בדיקה מקיפה יחד עם הלקוח, האם באמת מוצו כל האפשרויות להשכין שלום בית, האם יש המקום להידברות נוספת קודם לתהליך המשפטי? האם ההחלטה היא סופית? אך ורק ולאחר שעברנו את השלבים הללו, ניתן להתחיל ולבחון מהן האלטרנטיבות הטובות ביותר עבור הלקוח.

עקרון על שני המנחה אותי הינו ההקפדה על כך שככל שניתן, הילדים יישארו מחוץ לסכסוך, ולאורך כל ההלכים המשפטיים

ניסיוני המקצועי לימד אותי, שכל הסכם שנחתם מחוץ לכותלי בית המשפט לעולם יהיה טוב וממצא יותר עבור הלקוח מאשר החלטה שתישאר לפתחם של השופטים.


חשוב לדעת, מרבית הסכסוכים, לרבות הקשים והסבוכים ביותר, מסתיימים בהסכם פשרה, לכן אנסה לחתור ככל שניתן להסכם פשרה ולבצע הכל על מנת להימנע מהליכים משפטים מיותרים, מהוצאות כבדות, ומעל הכל כמובן, מפגיעה בילדים

דבר נוסף, ניסיוני המקצועי מלמד, שכל הסכם שנחתם מחוץ לכותלי בית המשפט יהיה בהכרח טוב וממצא יותר עבור הלקוח מאשר כל החלטה שתישאר לפתחו של בית המשפט.

 

עם זאת, במידה ונחליט יחד על פתיחת הליכים משפטיים, ההליך ינוהל במלוא העוצמה תוך הפעלת כל הכלים המשפטיים העומדים לרשותנו.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד רונית אלון
פניה ישירה אל עו"ד רונית אלון

למעלה