משרד עו"ד מאיר - אלקבץ

משרד עו"ד מאיר - אלקבץ

המלאכה 2 , רעננה (אזור המרכז)

משרד עו"ד מאיר - אלקבץ עוסק בייצוג לקוחות פרטיים בהליכים שונים בעולם המשפט בפלילי כמו גם בליווי ויעוץ למשרדי עורכי דין שונים בתחום הפלילי והסייבר

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד רונן מאיר

השכלה: תואר ראשון ושני במשפטים, תואר שני בקרימינולוגיה.
עבד 25 שנים בתפקידים מגוונים בשרות המדינה, מתוכם 20 שנות פעילות בתחומי החקירות והמודיעין במשטרת ישראל. בקיא ומנוסה במשפט הפלילי בין היתר שירת ביחידת להב 433 של משטרת ישראל בתחומי פשיעה מאורגנת, הלבנת הון וצווארון לבן.
 
עו"ד ניר אלקבץ
השכלה: תואר ראשון ושני במשפטים,תואר ראשון בלימודי המזרח התיכון.
במשך עשרות שנים עבד במשטרת ישראל בתפקידי ליבה שונים באגף החקירות והמודיעין בניהם לקח חלק מרכזי בהקמת כוחות משימה להתמודדות עם תופעות פשיעה אינטרנטיות והלבנת הון כמו כן היווה ציר מרכזי בבניית מערך הסייבר של משטרת ישראל ושימש כסגן מפקדת יחידת הסייבר בלהב 433.
 
משרד עו"ד מאיר - אלקבץ היינו משרד מקצועי ובעל ניסיון רב בתחומו, עוסק בייעוץ וליווי בתיקים מורכבים בתחום הצווארון הלבן והסייבר כמו גם ניהול תיקים באופן מלא ועצמאי. בנוסף מייעץ המשרד למשרדי עורכי דין וחברות באשר לכללים ושיטות להפקת ראיות מיחשוביות.
 
נשמח לעמוד גם לשרותכם.
 

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משרד עו"ד מאיר - אלקבץ
פניה ישירה אל משרד עו"ד מאיר - אלקבץ

למעלה