אלמוג מחפוד טוען רבני

אלמוג מחפוד טוען רבני

חולון (אזור המרכז)

אלמוג מחפוד, טוען רבני ומגשר. עוסק בדיני משפחה בבתי הדין הרבניים. במהלך שנות לימודיו ועיסוקיו בתחום ענף זה, צבר ניסיון אישי וידע מקצועי מקיף, הן בפן

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

אלמוג מחפוד, טוען רבני ומגשר, סיים בהצטיינות את לימודיו במכון "תורת המשפט".

 

אלמוג מחפוד מייצג לקוחות בבתי הדין הרבניים, משלב מצוינות בתחום המשפטי ומציג גישה ערכית ואכפתית כלפי לקוחותיו, כאשר כל התהליך הוא בליווי אישי יומיומי מלא מתחילתו ועד סופו.

 

אלמוג מחפוד מייצג בנאמנות ובמקצועיות במגוון נושאים המגיעים לבתי הדין הרבניים מתחום דיני המשפחה, בין היתר: תביעות גירושין, שלום בית, מזונות אישה וילדים, הסדרי משמורת וראייה, חלוקת רכוש ואיזון משאבים, גיור והוכחת יהדות, הסכם ממון, גישור, בוררות, דיני צוואות, ירושות, עזבונות, ועוד.

 

מעבר להכשרתו כטוען רבני וייצוג לקוחות בפני בתי דין רבניים, הכשרה הכוללת לצד דיני ההלכה גם את דיני המשפחה, הוא הוסמך גם לשמש כמגשר.

 

הידע והניסיון שלו בתחום הגישור מאפשרים לו לסייע בפתרון סכסוכים בצורה יעילה לטובת כל המעורבים, תוך כדי שמירה על אינטרס הלקוח.

החזון שלי: ‏"אני מאמין כי כל סכסוך יכול להגיע לפתרון, טובת הלקוח עומדת למול עיני וכוח ההלכה זהו הכוח המניע לעבודתי."- אלמוג מחפוד. 

שפות: עברית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 11/11/2020

    לאחר שיחת הכרות קצרה עם אלמוג, הבנתי שיש על מי לסמוך ולהיות רגועה. איש מקצוע משכמו ומעלה, רהוט, ויצירתי מאוד. מרוצה מאוד מאוד!
     

מאמרים מאת אלמוג מחפוד טוען רבני
אלמוג מחפוד טוען רבני
פניה ישירה אל אלמוג מחפוד טוען רבני

למעלה