משרד עו"ד אורי גלבוע

משרד עו"ד אורי גלבוע

ויצמן 2 תל אביב , תל אביב (אזור המרכז)

משרד ותיק אשר נוסד בשנת 1988. מאז הקמתו מיקד המשרד את פעילותו לתחום הנזיקין: מימוש זכויות רפואיות, טיפול בנפגעי תאונות ורשלנות רפואית, וזכה להצלחות מרובות בתחומו.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורך הדין אורי גלבוע מתעסק בעיקר בתביעות רשלנות, נזיקין ובליטיגציה אזרחית. המשרד ייצג וטיפל בתיקים קשים ומורכבים ולכן יש לו ניסיון עשיר בתחום.


עורך הדין אורי גלבוע, מייסד המשרד, בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית ובעל ותק של מעל ל-20 שנה כעורך דין מוסמך.


במרוצת השנים, מיקד עו"ד גלבוע את פעילות המשרד לתחום נזקי הגוף ורשלנות רפואית, וזאת מתוך אמונה כי ניסיון רב בתחום ממוקד היא הדרך היחידה להגיע לרמת מקצועיות וידע משפטי ראוי ולספק ללקוחותיו את השירות הטוב ביותר.


בעבר עו"ד אורי גלבוע העסיק רשת של עורכי דין אשר ניהלו את התיקים הרבים אשר נפתחו במשרד. בשנים האחרונות, שינה עו"ד גלבוע את צורת העבודה וכעת הוא זה שמטפל באופן אישי בכל תיק יחד עם שותפו ב-12 שנים האחרונות עו"ד עמית אוריה, בדרך זו הלקוח מקבל את השירות המקצועי ביותר.


משרד עו"ד אורי גלבוע עוסק בכמה תחומי פעילות לרבות
:


בתחום נזקי גוף: אובדן כושר עבודה, ביטוח לאומי, תאונות עבודה, תאונת דרכים, ועדה רפואית, מחלת מקצוע ועוד.


התחום רשלנות רפואית: רשלנות בלידה, רשלנות באבחון, ברפואת ילדים ואף באבחון גנטי, רשלנות בניתוח ועוד.


שנות הוותק הרבות ומיקוד פעילות המשרד עזרו לבסס את שמו כמשרד מוביל בתחום הרשלנות הרפואית בישראל. באתר המשרד תוכלו למצוא מאגר של הצלחות משמעותיות שבהן זכינו לאורך הקריירה.


המשרד שם דגש על ערכים כמו יסודיות, מקצועיות, ייחס אישי.


נשמח לעמוד גם לשרותכם.
 

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

וידאו
משרד עו"ד אורי גלבוע
פניה ישירה אל משרד עו"ד אורי גלבוע

למעלה