עו"ד חיים פכטר

עו"ד חיים פכטר

משה לוי 11 , ראשון לציון (אזור השפלה והסביבה)

עוסק בדיני עבודה, נזקי גוף, ביטוח לאומי, דיני משפחה ומשפט אזרחי - מסחרי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 4 המלצות

על המשרד

עו"ד פכטר הוא בעל ניסיון עשיר בתחומי המשרד וכן מייצג את לקוחותיו בבתי דין רבניים, בתי הדין לעבודה ובית המשפט לענייני משפחה. מהשלב הראשוני של הפגישה עם הלקוח עו"ד פכטר מלווה אותו עד לסיום הסופי של ההליך המשפטי. הליווי המשפטי נעשה תוך בניית אסטרטגיה מקצועית שתוביל אל התוצאות המועדפות על כל לקוח/ה.

 

המשרד מעניק שירות איכותי מקיף, מהימן ורלוונטי תוך נתינת יחס אישי, שקיפות וזמינות מלאה ללקוחותיו.


המשרד מספק מגוון שירותים משפטיים בתחומים הבאים:

 

  • דיני עבודה
  • דיני נזיקין
  • תאונות דרכים
  • ביטוח לאומי
  • דיני משפחה
  •  

 

משרד עורכי דין חיים פכטר הוא בין המובילים בארץ בתחומים הנזכרים לעיל ומעניק שירותים משפטיים מגוונים בתחומים אלה.

 

דיני משפחה וגירושין - עו"ד חיים פכטר עוסק בליווי תיקי והליכי גירושין מההתחלה ועד הסוף, ובכלל זה מתמקצע בתביעות מזונות, קביעת משמורות ילדים, חלוקת רכוש ועריכת הסכמי גירושין.

 

דיני עבודה - עו"ד חיים פכטר הוא בעל ניסיון עשיר בדיני העבודה, ולזכותו נזקפות הצלחות רבות בתיקים סבוכים ופסקי דין חשובים ותקדימיים בנושא.

 

דיני נזיקין - עו"ד חיים פכטר עוסק בייצוגי נפגעים בוועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי ותביעות נגד חברות הביטוח.

 

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 4 המלצות)
  • 25/03/2019

    הגעתי למשרד של חיים וגיליתי בן-אדם על כל המתשתמע מכך - אנושי, קשוב ואכפתי וזאת מבלי לגרוע או לפגום בהיותו מקצועי, ישר וחרוץ. הייתי רגועה לאורך כל הדרך וידעתי שאני בידיים טובות ואכן - תביעתי התקבלה במלואה! תודה חיים!
     

  • 07/04/2018

    חיים ייצג אותי בתיק מול חברת הביטוח לאחר שעברתי תאונת דרכים קשה. למרות שהציעו לי סכום נאה בפשרה שרציתי לקבל חיים סרב בידיעה גמורה שאפשר לקבל כפול מהמסכום שהציעו, ואכן כך היה, קיבלתי בפסק דין 873,000 שקלים בזכות המקצועיות והסבלנות של חיים.
     

  • 04/04/2018

    ייצג אותי מול המעסיק שלי והצליח להשיג לי סכום מכובד מאוד של 80,000 ש"ח. לפני הפגישה עם עורך דין פכטר הייתי סקפטי, אך בהוא הצליח להוציא "יש מאין".
     

  • 03/04/2018

    שירות מקצועי שאין כמותו, עורך דין ישר וחרוץ שנותן יחס אדיב ואנושי. והכי חשוב - השיג בתביעה שהגשתי נגד המעסיק תוצאות מדהימות הרבה מעל למצופה. ממליצה בחום!!
     

עו"ד חיים פכטר
פניה ישירה אל עו"ד חיים פכטר

למעלה