פרץ איתי

פרץ איתי

הרברט סמואל 38 , חדרה (אזור השרון והסביבה)

המשרד עוסק בתחום דיני התעבורה. עורך הדין איתי פרץ בעל נסיון עשיר בתחום התעבורה על כל רבדיו, שימש כתובע משטרתי מספר שנים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

עורך הדין איתי פרץ מחזיק בידע וניסיון רב בתחום דיני תעבורה ועוסק בייצוג חשודים ונאשמים, במקצועיות, תוך מתן ייחס צמוד וליווי אישי לכל תיק ותיק מתחילתו ועד סופו.

עורך הדין איתי פרץ שימש כתובע משטרתי ועסק בתחום התעבורה על כל רבדיו, לרבות ניהול תיקים רבים בתחום ובמגוון רחב של עבירות כגון: נהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת סמים, תאונות דרכים, נהיגה בזמן פסילה ועוד.

 

המשרד מייצג את לקוחותיו בבתי המשפט השונים תוך טיפול מקיף בלקוח עד לפתרון כולל למצוקתו של הנאשם, לרבות ובפרט ייצוג וטיפול מול משרד הרישוי, ייצוג בשימועים, טיפול בבעיות ניקוד שונות וטיפול בפסילות מטעם משרד הרישוי.

 

מיד עם תום עבודתו כתובע משטרתי ולאחר צבירת ניסיון רב בתחום דיני התעבורה, החל עורך הדין לייצג נאשמים באופן פרטי. המשרד פועל תמיד למען לקוחותיו, בנאמנות, תוך שימת דגש על טובת הלקוח וטיפול בתיק בצורה רציפה עד לסיום התיק לשביעות רצונו של הלקוח.

 

שפות: עברית, אנגלית, רוסית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 10/03/2019

    קודם כל אדם מדהים, נאמן ללקוח ורוצה לעזור באמת בלי קשר לכסף, דבר שני ואמיתי, מקצועי ברמה גבוהה, עם ידע משפטי רחב, ועם תוצאות הכי טובות ביהמ"ש...
     

פרץ איתי
פניה ישירה אל פרץ איתי

למעלה