גרויסמן אורנה, משרד עורכי דין

גרויסמן אורנה, משרד עורכי דין

שדרות פלי"ם 2 , חיפה (אזור הצפון)

עו"ד גרויסמן אורנה בעלת תואר שני במשפטים ועוסקת בתחומי המשפט: דיני עבודה, זכויות רפואיות (נזקי גוף, תאונות, ביטוח לאומי, רשלנות רפואית) ודיני משפחה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 10 המלצות

על המשרד

עו"ד אורנה גרויסמן בעלת תואר שני L.L.M במשפטים מאוניברסיטת חיפה עם התמחות במשפט ובריאות (נזקי גוף, תאונות דרכים, ביטוח לאומי, רשלנות רפואית) וכן תואר בסוציולוגיה.

לצד עורכת הדין גרויסמן עובדת עו"ד מוראש עדי המתמקצעת בתחומי המשפט האזרחי ובעלת נסיון רב שנים בתחומה.
 
משרדה של עוה"ד גרויסמן מעניק שירותי משפט בתחומי העיסוק:

דיני עבודה - זכויות עובדים, יחסי עובד - מעביד, שימוע, הרעת תנאים, פיצויי פיטורים, ייצוג נשים בהריון ולאחר לידה, הטרדה מינית,  עובדים זרים ועוד.

נזקי גוף ותאונות דרכים - תביעות בגין נזקי גוף מול חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי והרשויות השונות, מימוש ומיצוי זכויות נפגעים.

ביטוח לאומי - נכות כללית, קצבת סיעוד, פגיעת עבודה, נכות מעבודה ועוד.

רשלנות רפואית - ייצוג נפגעי רשלנות רפואית בתחומים השונים, לרבות רשלנות בלידה ובהריון, רשלנות באבחון, רשלנות בניתוחים ועוד.

דיני משפחה - הסכמי ממון, גירושין, מזונות, ירושות וצוואות, ייצוג בבתי המשפט לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים

משרדנו עוסק בבמשפט האזרחי ושם לו למטרה  להילחם ולמקסם את זכויותיהם של הלקוחות.  פעילותנו מתאפיינת במקצועיות חסרת פשרות לצד  הקשבה ומתן מענה לצרכי קהל לקוחותינו.
 

שפות: עברית, אנגלית, רוסית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 10 המלצות)
  • 30/01/2019

    תודות לעו"ד גרויסמן אורנה זכיתי לקבל במהירות את כל זכויותי - מכתב אחד שלה עשה את העבודה !!! אורנה הינה עורכת דין מהשורה הראשונה, מקצועית ביותר ותמיד ענתה לכל פניה !!! ממליצה מאוד על עו"ד גרויסמן אורנה מעומק ליבי !!!
     

  • 22/01/2019

    הגענו אל עו"ד גרויסמן בעקבות קבלת המלצה חמה. מהר מאוד הבנו שזכינו תרתי משמע: אורנה מקצועית ביותר ובעלת ידע רב, קשובה, סבלנית ומסורה ותודות לה זכינו בתיק !!! ממליצים מאוד מכל הלב !!!
     

  • 20/01/2019

    ממליצה מאוד על עו"ד גרויסמן אורנה. אורנה היא עורכת דין מקצועית וישרה ביותר, תמיד היתה זמינה, ענתה באדיבות רבה לכל פניותי וסיפקה לי רשת בטחון ותמיכה. אורנה יקרה, אני מודה לך מאוד הן על הייצוג המשפטי המעולה והן על התמיכה והמסירות הרבה!!!
     

  • 19/01/2019

    אני שמחה להמליץ בחום רב על עו"ד גרויסמן אורנה. אורנה הינה עורכת דין נדירה בימינו, מקצועית ברמה גבוהה ביותר , תומכת וקשובה כאחד.בניגוד לנסיוני עם עורכי דין אחרים שייצגו אותי בעבר , אורנה נלחמה על זכויותי ללא פשרות, תמיד עמדה לצידי,סייעה והשרתה עלי תחושת בטחון ורוגע. במקרה של אורנה יש על מי לסמוך !!! ממליצה עליה בחום רב!!!
     

  • 31/07/2018

    מזה מספר שנים שאני זוכה לליווי משפטי מעו"ד אורנה גרויסמן. כל פניותיי טופלו בצורה מקצועית ביותר. אורנה מהווה עבורי את הכתובת לטיפול בנושא משפחה,דיני עבודה ונזקי גוף. הטיפול מקצועי,מקיף,יסודי וניתן באופן מסור ואמפטי. בהחלט יש על מי לסמוך. אלה בוחבוט
     

  • 22/06/2018

    שלום רב , ברצוני לשבח את עורכת דין אורנה גרויסמן. אורנה ייצגה אותי בתיק דיני עבודה, נלחמה על זכויותי מול המעסיק והכול במקצועיות, השקעה ומסירות רבה. בנוסף מצאתי באורנה עורכת דין קשובה ותומכת, תמיד היתה זמינה, עמדה לצידי ונתנה מענה לכל פניותי - ממליץ עליה מאוד ובחום רב !!!
     

  • 15/05/2018

    אני שמחה לשבח את העבודה יוצאת הדופן של עו"ד אורנה גרויסמן, שטיפלה בי במומחיות ובמסירות ושמרה על זכויותי במקום עבודתי. מקצועיות ומסירות כזו לא פגשתי בעבר, בעבודה עם עורכי דין שייצגו אותי בעבר (לצערי...) .עם עו"ד אורנה נעשה תיקון. תמיד יש מענה אדיב בעיקר מענה לחרדות. אורנה תמכה בי רגשית מעבר לעבודה המקצועית המצויינת. עובדה שזכיתי בתיק! תבורכי אורנה.
     

  • 08/05/2018

    שמי ארצי יהודית. פניתי לעו"ד גרויסמן אורנה לייצג אותי בתביעה לפיצויים על נזקי גוף, בעקבות המלצה של מכרים שהמליצו עליה בכל פה.ואכן לא התאכזבתי!! עו"ד גרויסמן אורנה התגלתה כעו"ד מקצועית, יסודית וקשובה ביותר. תמיד היתה זמינה לכל שאלה/בעיה שהפנתי אליה ענתה במאור פנים ובסבלנות רבה. הפיצויי שהשיגה לי עוד גרויסמן היה גבוה והרבה מעל המצופה.אין ספק שאחזור אליה בעתיד בכל מקרה שאצטרך ליווי משפטי. ממליצה בחום רב.
     

  • 28/04/2018

    אני סובלת ממחלה כרונית ועקב התדרדרות במצבי החלטתי לתבוע מטסד מוכר בארץ לצורך קבלת קצבה על מנת שאוכל להתפרנס בכבוד ולהצליח לשלם את התרופות הקבועות אותן אני רוכשת מהקופה בסבסוד. פניתי לאורנה וקיבלתי יחס חם ומכבד. אורנה עזרה לי מאודד!! ממליצה על עורכת דין מקצועית ואכפתית בו זמנית! דבר שחשוב מאוד במיוחד במצבים רגשים שכאלה. התמודדות מול אותו מוסד הינה התמודדות לא פשוטה ואורנה הייתה שם לצידי!! ממליצה בלי לחשוב פעמיים!!!!
     

  • 12/04/2018

    שמי כהן נועם , חבר אגד במקצועי , מוכר בתאונת עבודה מ 7/7/15 ! כמו כל אדם שחווה תאונת דרכים וחייו משתנים מקצה לקצה אתה מוצא את עצמך בעולם פתאום שאתה אינך מודע לו כלל !!!! הגעתי לאורנה דרך כמובן חברים ופה ברצוני להביע בכמה מילים אחרי כמעט 3 שנים מקרות התאונה מי היא אורנה בשבילי !!!! אתה מוצא את עצמך נלחם בכל המוסדות , הבירוקרטיה , וועדות , ביטוח לאומי , שינוי משמעותי בהכנסות ( אינני עובד ) אז חוץ מהמלחמה של התאונה ותוצאותייה אתה מוצא את עצמך בעוד מלחמה לא קטנה וזו הדרך החדשה שלא מוכרת לך במלחמת הקיום מול כל הגורמים !!!! אורנה איתי מהרגע הראשון , תמיד כל שיחה נעימה לאוזן , תמיד בסוף כל שיחה עידוד , והכי חשוב שזו בן אדם לפני עורכת דין , כל בעייה , כל סוגייה שנתקלתי תמיד היתה לי כתובת , אתה עובר מצבים קשים בכלכול עצמך ומשפחתך תמיד מצאה את הנתיב להסתדר , כמה שאכביר במילים לא אצליח לשבח אותה זו עילוי של אדם , בקיאה בחוקים ויסודית שזה לא יאומן !!!!!!! מוצא אני חובה להביע מעל במה זו ושכולם יידעו מי זו אורנה , מבחינתי מלאך שאלוהים שלח לשמור עליי בכל התקופה עד אשר אסיים !!! זה לא מובן מאלייו לקבל יחס אנושי כזה , וברצוני לכל אחד שמחפש ייצוג אבל מחפש קודם כל אנושיות שיפנה לאורנה !!! ממליץ בחום !!!! בזכותה ישן טוב בלילה !! יישר כח
     

גרויסמן אורנה, משרד עורכי דין
פניה ישירה אל גרויסמן אורנה, משרד עורכי דין

למעלה