טלי ורטהיים עפרון, עו"ד ומגשרת

טלי ורטהיים עפרון, עו"ד ומגשרת

השפלה 14 , רמת השרון (אזור השרון והסביבה)

עו"ד ומגשרת משפחתית מוסמכת.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד והמגשרת טלי ורטהיים עפרון הוסמכה כעורכת דין בשנת 1997 ובעלת משרד עצמאי העוסק בפתרון סוגיות במגוון תחומים בדיני המשפחה והגישור מתוך ידע וניסיון רב בתחום, תוך שימת דגש בעבודתה על הקשר עם הלקוחות, באמפתיות והרגישות הנכונה, ביעילות והגעה לתוצאות המקסימליות במהירות האפשרית.

 

במקביל, עו"ד ורטהיים הייתה מגשרת מהו"ת במערכת בתי המשפט משנת 2009 ועד 2018.

 

עו"ד ורטהיים עפרון בעלת תואר ראשון במשפטים והתמקצעה בגישור כללי ובגישור משפחה משנת 2001 ובנוסף הוסמכה ב- 2009 לעבוד בשיטת גירושין בשיתוף פעולה, שהיא שיטה לפתרון בעיות במשפחה בכלל ולקראת גירושין בפרט -באמצעות צוות רב מקצועי.

 

כמו כן עו"ד ורטהיים עפרון הינה בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ובפסיכולוגיה, תואר נוסף בעבודה סוציאלית ובעלת תואר שני בחינוך. בנוסף על תאריה האקדמיים מחזיקה עורכת דין בהסמכות לגישור בנושאים שונים ובתעודת הסמכה כמטפלת משפחתית, נושא בו עסקה מספר שנים.

 

מכאן חלק גדול מעבודתה של עו"ד ורטהיים עפרון מוקדש לעריכת הסכמי ממון ושיתוף, הסכמים לחיים משותפים, הסכמי הורות שונים וגם לפתרון סוגיות מורכבות של חלוקת רכוש, הסדרי מזונות והחלטות על החזקת הילדים.

 

עוה"ד והמגשרת טלי ורטהיים עפרון נשואה, אם לשלוש בנות ולשלושה נכדים, מעורבת בקהילה ומתנדבת בה.

שפות: עברית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טלי ורטהיים עפרון, עו"ד ומגשרת
פניה ישירה אל טלי ורטהיים עפרון, עו"ד ומגשרת

למעלה