בקרמן סטרול - משרד עורכי דין

בקרמן סטרול - משרד עורכי דין

המסגר 6, בניין הוצאה לפועל , תל אביב (אזור המרכז)

המשרד עוסק בתחום ההוצאה לפועל כמו כן בפשיטת רגל וייצוג חייבים וזוכים, במשרד מחלקות של משפט אזרחי/ מסחרי, דיני משפחה, דיני עבודה, דיני נזיקין, מקרקעין, ביטוח לאומי ודיני חברות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 5 המלצות

על המשרד

בקרמן סטרול- משרד עורכי דין מתעסק בעיקר בתחום ההוצאה לפועל ובתחום פשיטת הרגל ומייצג בין היתר זוכים וחייבים.

 

עורכי הדין אביב סטרול ואיגי בקרמן בעלי ניסיון וידע מקצועי נרחב בתחומי המשפט האזרחי והמסחרי, כולל דיני משפחה, דיני עבודה, דיני נזיקין, מקרקעין, ביטוח לאומי ודיני חברות. 

 

ידע וניסיון זה בא לידי ביטוי בשילובם של יצירתיות והבנה משפטית עמוקה, בקצירת הצלחות רבות במגוון תיקים ומחויבות לשירות מסור, בלתי מתפשר ולוחמני, למען קידום עניינו של כל לקוח. המשרד מספק שירות תוך מתן יחס אישי וליווי צמוד לאורך כל ההליך.

 

המשרד מתמקצע בתחום הוצאה לפועל לרבות:

 

- ייצוג חייבים/זוכים

- פשיטות רגל/חדלות פירעון

- הפטרי חוב

- ביטול עיקולים והגבלות

- הסדרי חובות

 

בתחום דיני המשפחה - ניתן ייצוג בעריכה וניסוח של הסכם גירושין, הסכם ממון, הסכם חיים משותפים, הסכם הורות משותפת, פירוק שיתוף של רכוש, הסכם חובות וזכויות בגירושין, טיפול בהפרות הסכם גירושין, מזונות אישה, פטור ממזונות אישה, מזונות ידועה בציבור, מזונות ילדים, שינוי מזונות ילדים, קביעת משמורת ומשמורת משותפת והסדרי ראייה, ייעוץ לפני ותוך כדי הליך יישוב סכסוך והגעה להסכם גירושין, תביעות גירושין וכתובה, ייצוג בערכאות בבית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני בכל רחבי הארץ ועוד.

 

במשרדנו גם מחלקות של משפט אזרחי/מסחרי - דיני עבודה, דיני נזיקין, דיני חוזים, מקרקעין, צוואות וירושות, ביטוח לאומי, ליטיגציה אזרחית, ודיני חברות.

 

המשרד מלווה כל אחד מלקוחותיו מתחילת ההליך המשפטי ועד לסופו. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 5 המלצות)
  • 22/11/2019

    עו"ד אמין ומקצועי
     

  • 08/08/2018

    עורך דין מבריק בתחום התעבורה ממש קוסם. הצליח לשמור לי על רישיון נהיגה בהיותי נהגת חדשה בעבירת שכרות ונפסלתי רק 89 ימים והרישיון נשמר ולא הייתי צריכה להוציא מחדש
     

  • 24/04/2018

    מקצוען אמיתי, אמין והגון
     

  • 18/03/2018

    עורך דין מעולה בתחום דיני המשפחה. אני ממליצה!
     

  • 18/03/2018

    תודה רבה לך שעזרת לי בהליך מול הבנק. תודה שהצלחת מחוב של 250,000 ש"ח להוריד את גודל החוב לתשלום מול הבנק 85,000 ש"ח בלבד ללא פשיטת רגל.בהסדר תשלומים נוחים.יצאתי לחיים חדשים. תודה רבה לעו"ד אביב סטרול אתה מקצועי ביותר.
     

מאמרים מאת בקרמן סטרול - משרד עורכי דין
בקרמן סטרול - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל בקרמן סטרול - משרד עורכי דין

למעלה