משרד עו"ד בטי יונגר

משרד עו"ד בטי יונגר

ז'בוטינסקי 7 , רמת גן (אזור המרכז)

עורכת הדין בטי יונגר בעלת משרד עצמאי המעניק שרותים לנפגעי רשלנות רפואית, תאונות דרכים ועבודה, התנהלות מול ביטוח לאומי וחברות ביטוח פרטיות

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 3 המלצות

על המשרד

עורכת הדין בטי יונגר הגיעה לעולם המשפט לאחר קריירה מצליחה בתחום ההייטק שם עבדה כסמנכל"ית פיתוח עסקי. את השינוי לעולם המשפט עשתה בעקבות רצון לעסוק בעשייה ערכית ומשמעותית ולכן בחרה להתמקצע ברשלנות רפואית ונזקי גוף. לאחר כמה שנים כשכירה במשרדים העוסקים בתחום ורכישת ידע וניסיון מעשי פרקטי בהגנה ומימוש זכויות נפגעים פצחה בדרך עצמאית והקימה את משרדה הפרטי המעניק שירות ללקוחות פרטיים אל מול חברות הביטוח השונות, ביטוח לאומי, מימוש זכויותיהם של נפגעי רשלנות רפואית, נפגעי תאונות דרכים ותאונות עבודה.

 
תחומי עיסוק המשרד הם:
נזקי גוף - ייצוג נפגעי תאונות עבודה, תאונות ילדים ופציעות קטינים, ביטוח לאומי, אובדן כושר עבודה, אחוזי נכות, ייצוג בוועדות רפואיות ועוד.
נפגעי תאונות דרכים - תאונות אופנוע, תאונות אופניים ואופניים חשמליים, הולכי רגל, פגע וברח ועוד.
רשלנות רפואית - רשלנות בלידה וברפואת נשים, בבדיקות גנטיות, בקופת חולים לרבות אי מתן אישורים לבדיקות, בניתוחים וניתוחי שלד, ברפואה דחופה ועוד.
משרד הביטחון - ייצוג נכי צה"ל, משפחות שכולות, נפגעי פעולות איבה, קצין תגמולים ועוד.
 
הבחירה למקד את פעילות המשרד בהגנה על זכויות נפגעים אל מול חברות הביטוח והמוסדות הממשלתיים ולא בהגנה על חברות הביטוח השונות, הגיע מרצון להיאבק על זכויותיהם ולהגיע לפיצוי מקסימאלי שמשקף את הנזק שעברו. הרצון לאפשר לנפגעים לחזור לשגרת חיים הגונה הוא אשר הביא את עו"ד יונגר לתחום והוא אשר מסייע לה בניהול המאבקים עד הגעה להסדר רצוי.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 3 המלצות)
  • 07/05/2018

    עורכת דין בטי יונגר טיפלה בתיק במשפחתי הקרובה בצורה מקצועית איכפתית ומסורה. בטי תמיד הייתה זמינה לנו לשאלות מקצועיות או לחששות שלנו, ונתנה לנו ליווי וייעוץ מלא ומקצועי. הרגשנו תמיד בראש סדר העדיפויות ואני יכול להמליץ על בטי בתחום הנזיקין בפה מלא.
     

  • 01/05/2018

    אם צריך לבחור עורך דין בתחום אז בטי היא הבחירה.מטפלת עבורי כבר בתיק מספר 3. אדם ערכי, אחראי מסודר ומוקפד. שום פרט לא ייפול בין הכסאות והכל בנעימות, סובלנות ופנים מאירות. מקצועית ויסודית בצורה יוצאת דופן .
     

  • 25/04/2018

    מקצוענות נטו. ליוותה אותי לאורך כל התהליך לדאגה לתיק כאילו היה שלה
     

משרד עו"ד בטי יונגר
פניה ישירה אל משרד עו"ד בטי יונגר

למעלה