אלכס זרנופולסקי, משרד עורכי דין ונוטריון

אלכס זרנופולסקי, משרד עורכי דין ונוטריון

דרך מנחם בגין 125 , תל אביב יפו (אזור המרכז)

משרד עורכי דין ונוטריון אלכס זרנופולסקי ממוקם בקריית הממשלה בתל אביב בקומת הכניסה ומעניק שירותים במגוון תחומים עם דגש על הסדרת מעמד בישראל

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי דין ונוטריון אלכס זרנופולסקי עוסק בייצוג משפטי במגוון תחומים בהם עורכי הדין רכשו ניסיון וידע מקצועי עשיר לאורך השנים, בדגש על הסדרת מעמד בישראל.

 
המשרד נוסד ע"י עורך הדין אלכסי רנופולסקי ועורך הדין אלכסנדר זרנופולסקי, לאחר שרכשו ניסיון וידע בתחומם וזכו להצלחות משמעותיות לרבות פסקי דין תקדימיים בתחום המנהלי, הוצאה לפועל ודיני עבודה - זאת בזכות היחס לו זוכה כל מקרה וכל תיק במשרד. פעילות המשרד מתפרסת על פני כמה נושאים בכדי לתת ללקוחותינו מעטפת משפטית לכל צורך, כאשר הפעילות מתמקדת בדיני הגירה והסדרת מעמד. אנו מטפלים בהגשת עתירות נגד רשויות המדינה לרבות משרד הפנים וייצוג בערכאות בבית הדין.
 
הצלחות המשרד והשם הטוב שנצבר במהלך השנים מתבססים על היחס המקצועי והאישי אשר ניתן לכל מקרה ולכל לקוח, כאשר רמת המקצועיות הגבוהה של עורכי הדין אינה באה על חשבון מתן יחס אישי וזמינות לכל לקוח. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלכס זרנופולסקי, משרד עורכי דין ונוטריון
פניה ישירה אל אלכס זרנופולסקי, משרד עורכי דין ונוטריון

למעלה