עו"ד יוסף בן-דוד

עו"ד יוסף בן-דוד

מזא"ה 51 , תל אביב (אזור המרכז)

המשרד עוסק במשפט מנהלי ועתירות, לרבות עתירות לבג"ץ ולבתי המשפט לעניינים מינהליים, ליווי בהליכי אזרחות והסדרת מעמד בישראל, משפט אזרחי ומסחרי, תביעות ייצוגיות ומקרקעין.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

4.9

התקבלו 17 המלצות

על המשרד

משרד עו"ד יוסף בן-דוד הינו משרד בוטיק העוסק במשפט מינהלי וחוקתי, ליטיגציה אזרחית ומסחרית, תביעות ייצוגיות ומקרקעין. למשרד ניסיון רב במשפט מינהלי וחוקתי – הגשת עתירות מינהליות ועתירות לבג"ץ וייצוג כנגד רשויות מינהליות וגופים ציבוריים. עו"ד בן-דוד שימש בעברו כבא כוח היועץ המשפטי לממשלה, ייצג את מדינת ישראל בהליכים מינהליים מגוונים וצבר ניסיון רב בתחום.


המשרד מלווה את לקוחותיו בהליכי משא ומתן, עסקאות, ייצוג בפני בתי המשפט השונים, וכן ייצוג וליווי משפטי בהליכי בוררות וגישור. בין לקוחות המשרד אנשים פרטיים, אנשי עסקים, חברות ובעלי תפקיד מיוחדים.

 

משפט מינהלי וחוקתי: הגשת עתירות לבג"ץ ולבתי המשפט לעניינים מינהליים; אזרחות והסדרת מעמד בישראל; חופש עיסוק; פרטיות; רישוי עסקים; ארנונה ותאגידי מים; חינוך והשכלה גבוהה; חופש מידע; קנביס רפואי; ליווי וייצוג בשימועים בפני משרדי ממשלה, ועדות סטטוטוריות וועדות משמעת ועוד.

 

משפט אזרחי ומסחרי: ייעוץ, ייצוג וליווי בסכסוכים אזרחיים ומסחריים מגוונים, ובכלל כך: סכסוכים חוזיים, סכסוכים כספיים, סכסוכים מסחריים, סכסוכים במקרקעין וכיו"ב. בנוסף, המשרד מעניק ייעוץ משפטי וליווי שוטף בתחומי המשפט האזרחי והמסחרי.

 

תביעות ייצוגיות: המשרד מטפל בתובענות ייצוגיות במגוון רחב של תחומים, ובכלל כך: דיני הגנת הצרכן, ניירות ערך, הגנת הסביבה, דיני הגבלים העסקיים, דיני פרטיות ודיני חברות.

 

מקרקעין: סכסוכים בענייני בעלות והצהרת זכויות במקרקעין; ליקויי בניה; איחור במסירת דירת מגורים; פינוי וסילוק יד ממקרקעין; הפרת חוזה מכר וכיו"ב. בנוסף, המשרד מעניק ליווי שוטף בקשר עם עסקאות במקרקעין ובכלל כך, הסכמי מכר; הסכמי רכישה; הסכמי שכירות; העברת זכויות במקרקעין; פירוק שיתוף; וכיו"ב.

 

 

עו"ד יוסף בן-דוד, יליד שנת 1987, סיים לימודי תואר ראשון במשפטים (בהצטיינות) באוניברסיטת חיפה. לאחר לימודיו עבד עו"ד בן-דוד בפרקליטות האזרחית בתל-אביב (2015-2014) ובמשרד זאב שרף ושות' (2018-2016), וצבר ניסיון רב בייצוג בבתי משפט, בהליכי בוררות וגישור, ובפני טריבונלים מעין שיפוטיים.

 

עו"ד בן-דוד פרסם מספר מאמרים אשר ראו אור בכתבי עת משפטיים ישראלים, בתחומי המשפט החוקתי והמינהלי; שימש כחבר בקליניקה לסביבה ימית ומשפט באוניברסיטת חיפה; מכהן כסגן יו"ר ועדת לשון הרע וסגן יו"ר ועדת הגירה בלשכת עורכי הדין; וכיהן בעברו כחבר בוועדת המכרזים של לשכת עורכי הדין.

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
4.9
(התקבלו 17 המלצות)
  • 30/07/2023

    עו"ד יוסף בן דוד סייע לי בטיפול בכל עניניה של אמי ז``ל לאחר אישפוזה בבית אבות ועד לאחר מותה. אני מתגוררת בקנדה ולא היה מי שיסייע לנו. עו"ד בן דוד סייע לי בכל עניין במקצועיות ובמסירות והשיג עבורנו את התוצאות הרצויות בשכר טירחה סביר ותנאי תשלום נוחים. לכל אורך הדרך ידעתי שיש לי על מי לסמוך. יישר כוח.
     

  • 15/09/2022

    עו``ד יוסף בן דוד נתן לנו מענה וליווי אמיתי לאורך כל הדרך, עם יחס אישי ובסבלנות רבה, במקצועיות, ולא איפשר למעסיק לחמוק מאחריות, זמין תמיד, מאוד מסודר ומאורגן, מהמסד ועד לטפחות, בזכותו הגן על כל זכויותי, ונלחם עד למימוש זכויות שהגיעו לי במישרין ובין בעקיפין. שירותי ותמיד עם מחשבה קדימה. תודה על שירות אמין מקצועי ואדיב. אני ממליצה בחום.
     

  • 02/09/2022

    בזכות עו״ד יוסף בן דוד זכיתי וזוכיתי מתביעה משפטית כנגדי בנושא צרכנות, בעזרת הדרכה וייעוץ מקצועיים, וייצוג יוצא מן הכלל, האמת יצאה אל האור, חייב לציין כי אמינות ויושרה הם מנת חלקו של עו״ד יוסף בן דוד, ואני ממליץ בחום!
     

  • 13/07/2022

    עו"ד יוסף בן דוד ייצג אותי בבית משפט מחוזי, הוא מקצועי, ישר ויורד לפרטים הכי קטנים. נותן תחושת ביטחון, שיש על מי לסמוך ושאנחנו בידיים טובות. הסביר כל שלב בדרך, נתן יחס אישי, הוא אדם חד ולוחם אמיתי.
     

  • 15/03/2022

    עורך דין יוסי בן דוד ניגש ישר לעניין במקצועיות וביסודיות, העבודה מולו מאוד נעימה, עניינית ויעילה. איש הגון וישר . בשורה תחתונה משיג תוצאות וזה מה שחשוב. מומלץ בחום רב.
     

  • 24/01/2022

    בפגישתי הראשונה עם עורך דין יוסף בן דוד הייתי נסער כועס על חוסר צדק. יוסף מיד הבין אותי אף שהייתי לא ברור וללא ממש חומר שהוא יכול לעבוד איתו. כבר למחרת יוסף לקח את המושכות לידיים וניהול שיחות רבות עם רופאים שלי הפסיכיאטר שלי הכל כדי לפתור את עוגמת הנפש. וכמו שאומרים התיישבתי ביציע ונהנתי לראות אותו בחוכמתו וברגישותו מנצח את המערכת בשבילי. נפגשתי עם יוסף פעם אחת פנים אל פנים אך בכל התנהלות הדיונים הרגשתי שהוא תמיד לידי תומך ומעודד יישר כח
     

  • 13/07/2021

    יוסף הוא עו״ד באמת מיוחד. הרגשתי שאני בידיים טובות. מקצועי, קשוב, כן ואכפתי, יורד לפרטים. עונה על כל שאלה או חשש וחותר למטרה. ממליצה בחום רב. ותודה לך יוסף על הכל…שמחה שניפגשו דרכנו.
     

  • 24/05/2020

    מהרגע הראשון שפנינו ליוסף קיבלנו יחס אישי ומקצועי ביותר. לאורך כל התהליך הוא גילה סבלנות ויושרה רבה, תמך, הסביר הכל בפירוט ונלחם בשבילנו כשהיה צורך. לאורך כל הדרך הרגשנו שאנחנו בידיים טובות ושיש לנו על מי לסמוך.
     

  • 01/03/2020

    יוסף עו"ד משכמו ומעלה, אמין, מסור ומקצועי. מגדיל ראש ותמיד שם לכל בעיה או שאלה. בא לקראת הלקוח ודואג עד הפן האישי. ממולח, כישרוני ומצליחן. תמיד קולע בול למטרה. תודה על הכל יוסף אין כמוך!
     

  • 11/02/2020

    נעזרתי בייצוג משפטי בנושא סכסוך מסחרי ע"י עו"ד בן דויד וזכיתי להיענות משירות מקצועי ביותר, יעיל, יסודי ואדיב. ממליץ בחום על שירותיו.
     

מאמרים מאת עו"ד יוסף בן-דוד
עו"ד יוסף בן-דוד
פניה ישירה אל עו"ד יוסף בן-דוד

למעלה