בן שולמן - משרד לעריכת דין

בן שולמן - משרד לעריכת דין

דרך מנחם בגין 23 , תל אביב יפו (אזור המרכז)

משרד עו"ד ב. שולמן ושות` הוקם ב-2017, לאחר שנים רבות שבהן עו"ד שולמן עבד במשרד עו"ד מוביל בתחום וייצג במאות תיקים משפטיים. המשרד עוסק בליטיגציה מסחרית אזרחית ונדל“ן.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד
משרד עורכי הדין ב. שולמן ושות' עוסק בליטיגציה מסחרית אזרחית, נדל“ן וחברות ומעניק ליווי משפטי לאנשים פרטיים וחברות, תוך דגש על מתן יחס אישי ומקצועי.
 
בראש המשרד עומד עורך דין בן שולמן, אשר עוסק בתחום שנים רבות במהלכן טיפל במאות תיקים משפטיים, פשוטים וסבוכים, במגוון תחומי העיסוק של המשרד.
 
עורך הדין בן שולמן מחזיק בתואר ראשון במשפטים ממכללת קיריית אונו ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, זאת לצד עשרות תעודות השתלמות בתחומי המשפט. 
 
תחומי העיסוק
 
  • ליטיגציה ופתרון סכסוכים - תביעות כספיות, מתן צווים זמניים, פינוי שוכרים, קבלת סעדים הצהרתיים, תביעות רשלנות ועוד.
  • מקרקעין - הסכמי מכר יד 2, רכישת דירה מקבלן, פינוי בינוי, תמ"א 38, קבוצות רכישה, איתור הנכס, בדיקות הנאותות המשפטית של הנכס, ניהול משא ומתן, חתימתו של הסכם, ביצועו, רישומו של הנכס על שם הלקוח במרשם המתאים.  
  • ייעוץ משפטי שוטף (ריטיינר) - עורך דין בן שולמן ייצג במשך שנים רבות חברות מובילות במשק הישראלי והעניק להם ייעוץ משפטי שוטף, תוך דגש על יחס אדיב, אישי ומקצועי, לכל אורך הדרך.
 
משרד ב. שולמן ושות' חרט על דגלו את עקרונות המצוינות והמקצועיות. המשרד מאמין במתן יחס אישי, אדיב ומקצועי, לכל אחד מלקוחותיו. 
 

שפות: עברית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאמרים מאת בן שולמן - משרד לעריכת דין
בן שולמן - משרד לעריכת דין
פניה ישירה אל בן שולמן - משרד לעריכת דין

למעלה