משרד עו"ד שי שץ

משרד עו"ד שי שץ

דרך בן גוריון 2 , רמת גן (אזור המרכז)

עורך הדין שי שץ עוסק מזה שנים רבות בתחום המשפט האזרחי מסחרי ומעניק שירות ללקוחות עסקיים ופרטיים עם דגש בתחום הנדל"ן.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורך הדין שי שץ עוסק מזה שנים רבות בתחום המשפט האזרחי מסחרי ומעניק שירות ללקוחות עסקיים ופרטיים עם דגש בתחום הנדל"ן.

משרדו העצמאי מטפל במגוון נושאים בעולם המקרקעין ובעל ניסיון עשיר, ולאורך השנים טיפל ונתן שירות לעסקים וקבלנים מצליחים בתחומם בהליכי בנייה בהיקפים גדולים של משרדים ונדל"ן מסחרי, פיתוח נכסי נדל"ן מניב, עסקאות קומבינציה וכמובן רכש ומכירה של נכסי מקרקעין לקהל הפרטי והעסקי.

 

כמו כן, מייעץ עורך הדין לחברות מסחריות גדולות בפעילותן השוטפת ומתנהל ישירות מול הנהלת החברה, לומד את העסק וצרכיו, צרכי השוק וסביבת הפעילות וזאת בכדי שיוכל להעניק את השירות המותאם לצרכיו המשתנים.

 

 

מיקוד פעילות המשרד לתחומים אלו מאפשרת לעורך הדין שי שץ לצבור ניסיון רב וכך להעניק ללקוחות המשרד שירות מקצועי ומנוסה תוך בקיאות בכל שינוי והליך חדש בחוק. עם זאת, איכות השירות אינה נמדדת רק ברמת המקצועיות - היחס הניתן ללקוח ומידת תשומת הלב למטרותיו האישיות הם אשר מבססים מערכות יחסים עסקיות רבות שנים ועל כן כל לקוח ולכל מקרה, קטן כגדול מקבל את מלוא תשומת ליבו של עורך החל מפתיחת התיק, בניית הליך מותאם עבורו תוך חשיבת יצירתית והתחשבות במטרות שרוצה להשיג בבניית המסלול שמתאים לצרכיו.

 

 

המטרה, להעניק ללקוח שקט נפשי בידיעה כי הנושא שהפקיד בידינו מטופל באופן מקצועי וצמוד ולבנות מערכת יחסים ארוכת שנים בכל צרכיו המשפטיים.  

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משרד עו"ד שי שץ
פניה ישירה אל משרד עו"ד שי שץ

למעלה