משרד עו"ד יואב גולן

משרד עו"ד יואב גולן

תל אביב (אזור המרכז)

לעו"ד יואב גולן ניסיון רב בייצוג תיקי משפחה, גירושין וירושה בבית המשפט לענייני משפחה, בבית הדין הרבני ובבית המשפט המחוזי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 8 המלצות

על המשרד

עורך הדין יואב גולן התחיל את דרכו בעולם המשפט בשנת 2010 עם השלמת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. עם סיום הכשרתו עבד במשרדים מובילים, ביניהם משרד עו"ד א. טירר ומשרדו של עורך הדין ד"ר אמנון בן דרור, וניהל תיקים גדולים ומגוונים בתחום המשפחה בלבד (ירושה, גירושין ואפוטרופסות). 

 

היום עורך הדין יואב גולן בעל משרד עריכת דין עצמאי המעניק שירותים ללקוחות פרטיים בתחום דיני המשפחה.

  

מיקוד הפעילות לתחום המשפחה נבע מאמונה כי כדי שעורך דין יוכל להעניק שירות משפטי מקצועי, עליו לרכוש ידע מעשי רב בתחום משפט ספציפי, ובכך להכיר את תחומו לעומק על כל פניו, להתעדכן בכל שינוי בחוק ובכל תקדים משפטי ולדעת להכין ללקוח אסטרטגיה משפטית שמתאימה לצרכיו.
 
שירות בתחום דיני המשפחה:
 
✔ חלוקת רכוש

✔ משמורת

✔ מזונות

✔ הסכמי גירושין

✔ סכסוכי ירושה

✔ ניהול עיזבונות

✔ עריכת צוואות

✔ הסכמי ממון

✔ ייפוי כוח

✔ אפוטרופסות

✔ חלוקת נכסים במשפחה

 

ניהול הליכי גירושין - לרבות גירושין בשלום וטיפול בכל היוצא מכך 

 

דיני משפחה הוא תחום מורכב וייחודי מכיוון שבמהותו מדובר על ניהול סכסוכים בתוך המשפחה, פעולה אשר דורשת מעורך הדין להכיר במורכבות הרגשית שבדבר ולהבין שכל משפחה היא עולם שלם הדורש התנהלות שמתאימה ומקובלת על הלקוח.
 
לכן כל מקרה מצריך התאמת ציפיות וקשב רב לצרכים ולמטרות שאותם אנו רוצים להשיג. יכולת הניתוח הרגשי הגבוהה יחד עם היכרות מעמיקה עם החוק מקנים לעורך הדין יואב גולן יתרון משמעותי בניהול סכסוכים בעולם זה.
 
עורך הדין יואב גולן בונה את האסטרטגיה המשפטית בשיתוף פעולה מלא מול הלקוח, ובשמירה על הקווים המנחים של המשפחה תוך שמירה על האינטרס של הלקוח ועל המטרות שהוצבו בתחילת הדרך.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 8 המלצות)
  • 21/04/2021

    יואב עורך דין אמין, מקצועי ומסור. יואב עזר לנו ברייס מורכב שהסתיים בצורה הכי טובה לשני הצדדים ועל כך אנחנו מודים לך. ממליצה עליו בחום. ויישר כוח!
     

  • 03/04/2021

    מעולה קשוב לאנשים ממליץ בחום
     

  • 03/04/2021

    השם יואב בקבלה מצביע על אדם ערכי מסור נאמן וביצועיסט. כשהגענו אליך פגשנו בחור צעיר חייכן וקשוב. ממש במידי נכנסת למקרה המאוד מאוד מורכב שלנו. ההקשבה שלך הייתה בכל שעה של היום שבעה ימים בשבוע וכל הזמן בסבלנות ובסובלנות. בסוף התהליך המורכב, בדרכך הצנועה הודעת לנו שהמטרה הושגה. אבא בידיים הכי טובות והכל בזכותך יואב. תודה לך על הכל.
     

  • 14/05/2020

    עו"ד מקצועי ואמין עם המון סבלנות. ממליצה עליו מאוד, עזר לי במקרה משפטי מורכב. כן ירבו כמוך.
     

  • 11/02/2019

    יואב עזר לי לבטל צו הגנה שבעלי הגיש נגדי ואחר כך עזר לי מאוד להגיע להסכם גירושים. הרגשתי שיואב הוא מישהו שאני יכולה לסמוך עליו, שהוא עושה את המיטב בשבילי ושהוא עורך דין טוב. אני ממליצה עליו בלב שלם.
     

  • 31/10/2018

    אהבתי והערכתי מאד את הגישה של יואב שהיתה מקצועית עניינית ומלאת רגישות. ממליץ מאד על שירותיו.
     

  • 31/10/2018

    יואב גולן עו״ד מעולה!מעניק ליווי אישי מסור ומקצועי ברמה גבוהה !
     

  • 30/10/2018

    עו״ד גולן עזר לי בשני מקרים. בשניהם הוא גילה בקיאות, מקצועיות והוגנות. ממליץ מאוד
     

מאמרים מאת משרד עו"ד יואב גולן
משרד עו"ד יואב גולן
פניה ישירה אל משרד עו"ד יואב גולן

למעלה