גליה גולנדר, משרד עורכי דין וגישור

גליה גולנדר, משרד עורכי דין וגישור

תרמ"ב , ראשון לציון (אזור המרכז)

עו"ד גליה גולנדר עוסקת בתחום דיני המשפחה על כל רבדיו, מגשרת (כולל גישור משפחה) ומוסמכת לערוך ייפוי כוח מתמשך

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד גליה גולנדר, תואר שני במשפטים LL.M מטעם אוניברסיטת בן אילן, מסלול גישור ויישוב סכסוכים, ותואר ראשון בהצטיינות במשפטים LL.B. צברה ניסיון בתחום דיני המשפחה מאז שהוסמכה בשנת 2013 כחברה בלשכת עורכי הדין.


עו"ד גליה גולנדר נותנת שירותי גישור, ובפרט גישור משפחתי, כמגשרת מוסמכת ומקצועית המכירה את התחום על כל גווניו, ומוסמכת לערוך ייפוי כוח מתמשך.


עו"ד גולנדר מכירה בכך שהליכים משפחתיים והליכי גירושין הם רגשיים ואישיים ומעניקה בהתאם יחס חם וקרוב, סבלני ומבין לכל לקוח ולקוח, לצד ליווי מקצועי ועתיר ניסיון. עו"ד גולנדר שומרת על עקרון טובת הילד בראש ובראשונה, ואף מאמינה כי כדאי לנסות ולהידבר עם הצד השני כדי להגיע להסכמות.


המשרד עוסק בשלל תחומי דיני המשפחה והירושה - גישור, גירושין, פירוק שיתוף, מזונות, חלוקת רכוש, משמורת, זמני שהות, ידועים בציבור, התרת נישואין, הסכם חיים משותפים, הסכם ממון, ניהול מו"מ, הסכם גירושין, צוואות, ירושות ועוד.
 

שפות: עברית, אנגלית ורוסית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גליה גולנדר, משרד עורכי דין וגישור
פניה ישירה אל גליה גולנדר, משרד עורכי דין וגישור

למעלה