גימפוביץ - זמיר משרד עורכי דין

גימפוביץ - זמיר משרד עורכי דין

הזיתים 96 , גבעת שמואל (אזור המרכז)

משרד עורכי דין גימפוביץ - זמיר עוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו, תעבורה, תכנון ובנייה ומקרקעין. משרדנו מעניק שירות אישי, אדיב ומסור תוך בקיאות בהליכים ומתן פתרון לבעיות המשפטיות שבתחומי טיפולו.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

עורכת הדין גלית גימפוביץ בעלת תואר שני במשפטים LL.M באוניברסיטת בר-אילן. עוסקת בתכנון ובניה ומקרקעין, מייצגת בכל הערכאות לרבות בעררים בפני ועדות ערר לתכנון ובניה.

 

עוסקת בטיפול בכל סוגי הצווים, צווי הריסה מנהליים ושיפוטיים, צווים להפסקת עבודה, בקשות להחזרת כלי עבודה שנתפסו במסגרת צו להפסקת עבודה (החזרת תפוס). מעניקה ליווי בהליכים משפטיים הכוללים כתבי אישום בגין בניה ללא היתר ו/או בניה בחריגה מהיתר, שימוש בבניה ללא היתר ואי ציות לצו שיפוטי.

 

במקביל מטפלת בהכשרת הבניה או השימוש בהליכי הרישוי במחלקת הרישוי והתכנון ברשויות המקומיות בכל רחבי הארץ. בנוסף מטפלת בהתנגדויות והפחתת היטלי השבחה. בתחום המקרקעין - עוה"ד מייצגת ומלווה במכירה ורכישת דירות יד שניה ודירות מקבלן, עורכת הסכמי מכר, הסכמי שיתוף והסכמי שכירות.


עו"ד גלית גימפוביץ מעניקה ליווי מקצועי, איכותי, יסודי ואישי, תוך מתן מענה מהיר ויעיל. ניסיונה ובקיאותה מעניקים לה את היכולת ללוות ולייצג בסוגיות משפטיות מורכבות.


עורך הדין ערן זמיר
עוסק בתחום הפלילי על כל רבדיו, מעניק ייצוג משלביו הראשונים של ההליך, החל במתן ייעוץ לפני חקירה, הליכי שימוע, הליכי מעצר ימים ומעצר עד תום ההליכים, מייצג בעררים, דיונים חוזרים, מייצג אסירים בוועדות שחרורים ובעתירות, פועל לסגירת תיקים ומנהל הליכים בכל הערכאות. עורך דין ערן זמיר עוסק בייצוג בעבירות צבאיות בהתאם לחוק השיפוט הצבאי.

 

כמו כן, עו"ד ערן זמיר עוסק בייצוג בעבירות תעבורה כגון: נהיגה בשכרות, עבירות מהירות, נהיגה בפסילה, פסילה מנהלית ופסילה עד תום ההליכים, עבירות גרם מוות ברשלנות ומטפל בנהגים שרשיונם נשלל בהמלצת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

 

עורך דין ערן זמיר בעל ניסיון עשיר בייצוג בבתי המשפט בכל הערכאות. שירות אמין ואדיב תוך שקיפות מוחלטת ושיתוף פעולה מלא עם כל הגורמים המעורבים. 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 19/02/2019

    עו"ד ערן זמיר הוא חוויה מתקנת לכל מה שידעתי וחשבתי על עורכי דין עד היום. משיחת טלפון ראשונה עד תום ההליכים ערן מתייחס בצורה אישית ואכפתית,כאילו זה תיק היחידי שהוא מנהל. מטרתו להגיע לתוצאה הכי רצויה ומפתיעה לטובה וכמה שפחות משפיעה על התנהלות ושגרת חיים של בן אדם בהמשך. אז אם כבר קרה ויש צורך בעורך דין מקצועי ואנושי,אז עדיף שיהיה לכם את הטלפון של ערן בזיכרון.מומלץ בחום.
     

  • 21/01/2019

    עו"ד זמיר יצג אותי בתיק איומים שהוגש כנגדי ע"י פרקליטות משולהבת. ערן פעל בקור רוח מרשים, לא ויתר עד שהפחית את האישום באופן משמעותי ולבסוף התיק נסגר באי הרשאה. בתור אדם שפוגש לאחרונה הרבי עורכי דין בגלל סכסוך גירושין, זמיר הוא הטוב ביותר שנתקלתי בו. שאפו. מומלץ בחום.
     

גימפוביץ - זמיר משרד עורכי דין
פניה ישירה אל גימפוביץ - זמיר משרד עורכי דין

למעלה