עו"ד אורלי הדרי

עו"ד אורלי הדרי

יהוד (אזור המרכז)

לאחר ניסיון רב שנים בעולם הביטוח, עו"ד הדרי פתחה בקריירה שנייה בעולם המשפט. משרדה העצמאי מסייע במימוש זכויות רפואיות בתחום הנזיקין, משרד הביטחון וביטוח.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי דין אורלי הדרי עוסק בתחום הנזיקין על כל רבדיו: נזקי גוף, תאונות עבודה ותאונות דרכים, תביעות נגד משרד הביטחון ותביעות ביטוח בנושאים שונים ומגוונים.

 

עורכת הדין אורלי הדרי יצאה לדרכה העצמאית לאחר שנות ותק רבות בתחום הביטוח שם ניהלה את תחום התביעות. עם הסבת מקצועה לעולם המשפט, היה ברור כי תמשיך ותתמקצע במתן שירות לנפגעים במימוש זכויותיהם הרפואית מול הגורמים הרלוונטיים: ביטוח לאומי, משרד הביטחון וחברות הביטוח השונות.

 

הידע והניסיון הרב שרכה בתחום הביטוח משמש את לקוחות המשרד בהכרות פנימים עם המערכת ודרכי הפעולה הנכונות ביותר לצורך קבלת הכיסוי לו הם ראויים.

 
המשרד מטפל בכל עולם הנזיקין לרבות:
 
  • נזקי גוף ותאונות - ליוי נפגעי תאונות דרכים ועבודה, ביטוח לאומי לרבות ליווי בוועדות רפואיות, אובדן כושר עבודה, תביעות נזיקין במקרי לשון הרע ועוד.
  • משרד הביטחון - נפגעי פעולות איבה, הלם קרב, תאונות בצה"ל, הטרדה מינית בצבא, טיפול בלוחמי אש וכוחות המשטרה ועוד.
  • תביעות ביטוח - ביטוח חיים, משכנתא וסיעוד, נזקי פח לרכב, נזקי פריצה, שריפה ומים לנכסי מקרקעין, תאונות אישיות ועוד.
 
עורכת הדין אורלי הדרי נכנסה לתחום הנזיקין מתוך הכרות מעמיקה עם הקשיים שעוברים נפגעים בדרך למימוש זכויותיהם הרפואיות ותחושת שליחות עמוקה להפוך את התהליך לנגיש ופשוט עבור כל אדם, בכדי לקבל את הטיפול אליו הוא ראוי. הליווי במשרד נעשה תוך מתן יחס אנושי מבלי להתפשר על מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד אורלי הדרי
פניה ישירה אל עו"ד אורלי הדרי

למעלה