משרד עו"ד שי ניסן ושות`

משרד עו"ד שי ניסן ושות'

בית הדפוס 12 , ירושלים (ירושלים והסביבה)

עו"ד שי ניסן חבר לשכת עורכי הדין מ-2008 ומאז פועל בייצוג נפגעים במימוש זכויותיהם הרפואית בתחום הרשלנות הרפואית, נזיקין, ביטוח לאומי ומול חברות הביטוח.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורך הדין שי ניסן ממקד את פעילותו לעולם הנזיקין והרשלנות הרפואית, ומייצג נפגעים במימוש זכויותיהם מול גופי הביטוח, מרפאות, בתי החולים ביטוח לאומי.

 

עו"ד שי ניסן חבר לשכת עורכי הדין משנת 2008, עם סיום הכשרתו עסק בייצוג חברות ביטוח ובכך זכה להכיר הצד השני של המתרס, ורכש ידע אשר משמש את משרדו הפרטי היום בהתנהלות מול חברות הביטוח ומימוש זכויותיהם של לקוחותיו.

 

בהמשך הקריירה המשפטית עבד במשרד לבנון - שגב, ייצג נפגעים בנושאים שונים, ורכש ניסיון רב שבניהול תיקי רשלנות רפואית ונזיקין. היום מפעיל משרד עצמאי ותיק ופעיל בתחומים אלו וחבר בארגון WAML העולמי למשפט רפואי.

 

תחומי עיסוק המשרד:

 

  • נזקי גוף תאונות - ביטוח לאומי, אובדן כושר עבודה, תאונות עבודה, תאונת דרכים ועוד.
  • רשלנות רפואית - רשלנות בלידה, באבחון גנטי ובהריון, רשלנות בניתוחים, באבחון, בקופות חולים, בבתי חולים ועוד.
  • תביעות ביטוח ונזקי רכוש - התנהלות מול חברות הביטוח במקרים של נפגעי גוף ורכוש.
  • משרד הביטחון - ייצוג נפגעי פעולות איבה, ביטוח לאומי לאנשי קבע, הטרדה מינית בצבא, נכי צה"ל, קצין תגמולים ועוד.

 

עו"ד ניסן גבאי הקים את משרדו העצמאי בכדי לסייע ללקוחות פרטיים לממש את זכויותיהם, ובכך מלווה את לקוחותיו לכל אורך ההליך מבחירת האסטרטגיה המשפטית הנכונה למקרה, ועד ניהול ההליך המשפטי והגעה להסדר הרצוי.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משרד עו"ד שי ניסן ושות`
פניה ישירה אל משרד עו"ד שי ניסן ושות`

למעלה