עו"ד אמיר ברכה

עו"ד אמיר ברכה

אריאל שרון 4 , גבעתיים (אזור המרכז)

אמיר ברכה עורך דין ותיק ומנוסה, הממקד את פעילותו בתחום הפלילי ובכך שומר על רמת ניסיון וידע משפטי גבוהים בתחומו עם אחוזי הצלחה גבוהים בתיקים מורכבים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד אמיר ברכה הקים את משרדו הפרטי במטרה להגן על זכויותיהם של חשודים פליליים בנושאים שונים.


את פעילות המשרד בחר למקד בתחום הפלילי בלבד, וזאת מתוך אמונה כי עו"ד העוסק בנושא אחד לומד להכירו לעומק, להתעדכן בכל השינויים הרלוונטיים והעדכניים בחוק ובל פסק דין תקדימי אשר עשוי לסייע לקוחותיו.

 

לעו"ד ברכה היכרות מעמיקה עם אבטחת המידע והמחשבים, אשר מסייעת לו להעניק ללקוחות המשרד מעטפת טיפול מקיפה מול חקירה פלילית, ולזכות באחוזי הצלחה גבוהים בהגנה על חשודים ונאשמים.

 

המשרד מגן על נאשמים מול כל חקירה פלילית או כתב אישום בתחום הפלילי לרבות:


עבירות כלכליות, צווארון לבן, עבירות סייבר, סמים, הגנה מול כתב אישום לרבות ייצוג בבתי משפט, משא ומתן מחוץ לכותלי בתי המשפט ועוד.

 

עורך הדין אמיר ברכה מקפיד לתת תשומת לב מלאה לכל לקוח ולבני משפחתו, ונלחם בנחישות לשמור על טובתו. עורך הדין ברכה מלווה את לקוחותיו באופן אישי, לכל אורך ההליך, תוך מתן יחס אישי וחם, מסירות ונאמנות מוחלטת. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד אמיר ברכה
פניה ישירה אל עו"ד אמיר ברכה

למעלה