עו"ד אוראל הרשקוביץ

עו"ד אוראל הרשקוביץ

רחובות (אזור השפלה והסביבה)

משרד עו"ד אוראל הרשקוביץ הוא משרד העוסק בתחום האזרחי-מסחרי על רבדיו השונים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורך הדין אוראל הרשקוביץ מעניק ייעוץ משפטי-אסטרטגי לחברות, שותפויות ועסקים.

תחומי המשרד:

✔ עריכת הסכמים מסחריים - שותפות, שיתוף פעולה עסקי, מייסדים, בעלי מניות, רישיון שימוש וסודיות, זכיינות, זכויות זכיינים בפירוק חברה, מיזוגים ורכישות, הפרת חוזה, הקמת חברה, הסכמים עם נותני שירותים שונים.

✔ רישום והגנה על זכויות בתחום הקניין הרוחני - זכויות יוצרים, סימני מסחר, מדגמים, מוניטין, סודות מסחריים.

✔ שירותי ליטיגציה בסכסוכים עסקיים - קיפוח בעלי מניות, בקשה לאישור תביעה נגזרת, הפרת זכויות בתחום הקניין הרוחני וחוק עוולות מסחריות.

✔ ייצוג עובדים ומעסיקים בסכסוכי עבודה - זכויות נשים בעבודה, הליכי שימוע, הרעת תנאים, התעמרות בעבודה, יחסי עובד מעביד, תנאי העסקה, תנאי פרישה, בקשת היתר פיטורים, אי תשלום זכויות סוציאליות, פיצויי פיטורין, אפליה ושיוויון הזדמנויות בעבודה, זכויות עובדים בפירוק חברה, הלנת שכר, אחריות מעבידים,שעות נוספות ודמי טיפול ארגוני.

✔ פרויקטים בתחום המקרקעין והנדל"ן - ייעוץ וליווי משפטי בעסקאות מכר, העברה ללא תמורה, זכויות בניה, חוזי בניה,  ניהול ורישום זכויות, ליקויי בניה, היתרי בניה, חריגות בניה, תוספות בניה, רישום בטאבו, תמ"א 38, פינוי שוכר, קניית דירה, הפקעות מקרקעין.

 

עורך הדין הרשקוביץ משלב תפיסה כלכלית מסחרית של ענפי המשפט המסחרי עם הבנה וידע מעמיק בליטיגציה, תוך חתירה מתמדת למציאת פתרונות משפטיים יצירתיים, יעילים ומהירים.

 

עורך הדין הרשקוביץ מקפיד על ליווי אישי וצמוד של לקוחותיו בכל אחד ואחד משלבי ההליך המשפטי, לצד הגינות ושקיפות שמבוססים על יחסי אמון.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • משפט מסחרי ועסקיםמשפט מסחרי ועסקים
  • דיני עבודהדיני עבודה
  • קניין רוחניקניין רוחני
  • בתים משותפיםבתים משותפים

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 44 המלצות)
  • 20/08/2023

    אוראל היקר, תודה על הליווי האישי והמקצועי לאורך כל ההליך. העצות המשפטיות התבררו כנכונות ומשתלמות. והכי חשוב פגשתי אדם.
     

  • 26/06/2023

    הנדון : מכתב המלצה - אברהם ונלי דקל עו"ד אוראל הרשקוביץ טיפל בכל באופן מסור וענייני בכל הכרוך בקבלת הזכויות המגיעות לנלי דקל בפרישתה לגמלאות משתי חברות אשר הועסקה בהן. ממליץ בחום ליהנות משירותיו אשר נתנו במסירות אמינות ומקצועיות
     

  • 11/06/2023

    תודה מקרב לב עו״ד אוראל על שירות אדיב, מקצועי והוגן במקרה שלי ממליץ בחום.
     

  • 27/04/2023

    אוראל - עורך דין מצויין , יודע לנסח כתבי תביעה ברמה מאוד גבוהה , יודע לייצג אותך בצורה נאמנה ורמה מעל לכולם.
     

  • 19/04/2023

    מקצועיות ואכפתיות ! זה מה שהיה חשוב לי וזה מה שקיבלתי! פשוט תותח! תודה לך איש יקר!
     

  • 02/04/2023

    אני נעזר באוראל כבר מספר שנים ומעבר למומחיות והמקצועיות אני באמת מרגיש שאכפת לו והוא פה כדי לדאוג לי. מבחינתי אוראל משלב בהצלחה רבה בין היכולת לנווט בעיות משפטיות מורכבות לבין היכולת לראות את האדם כמו שהוא ומה שהוא צריך, מומלץ בחום!!
     

  • 02/01/2023

    בתור אחד שעובד עם אוראל בתדירות שוטפת חייב להגיד על אוראל שהוא פשוט עורך דין תותח ומקצועי ברמה גבוהה מאוד !! בן אדם אמיתי כנה שזה מאוד חשוב היום !! ושירות מדהים!!!!! גם בשעות חריגות תמיד היה פנוי לייעץ לי בכל מה שצריך ותמיד הראה נכונות לעזור. מי שיבחר לעבוד עם אוראל רק ירוויח !!
     

  • 12/12/2022

    עורך דין מקצועי והגון מהיר וענייני מאד יסודי סייע לי בעניין חוזי / מכירה ממליץ בחום
     

  • 06/12/2022

    אוראל יקר אפתח את דברי בהתנצלות, כי כבר הרבה זמן חושבת לכתוב את דבריי ולצערי התפנתי רק עכשיו. חייבת לומר תודה! תודה על התנהלותך, עוד מהnפגש הראשון בו היית רגיש לראות את מצבו הרגשי והנפשי של X. תודה על ההתנהלות הרגועה והשקטה שלך. תודה שהבנת מי Xוכיצד להתנהל מולו. תודה שהיית אמיתי לכל אורך הדרך. והכי חשוב שבמשפט כיוונת את Xלמה שנכון עבורו!. כלומר ראית את האדם שעומד מולך. ולכן תודה על האדם שאתה! מעבר היותך עורך דין
     

  • 01/11/2022

    הגעתי אליו בעניין דיני עבודה וקניין רוחני, עורך דין מקצועי, סבלני וקשוב למה שצריך, יודע לספק את הייעוץ הנכון, ממליצה בחום! 😊
     

מאמרים מאת עו"ד אוראל הרשקוביץ
שאלות ותשובות מפורום ליווי סטארט אפ - עו"ד אוראל הרשקוביץ
נוי שאל/ה:
חתימה על הסכם מייסדים לפני הקמת סטארט אפ
38 צפיות

האם מומלץ לחתום על הסכם מייסדים לפני הקמת סטארט אפ? אם כן למה?

עו"ד אוראל הרשקוביץ
עו"ד אוראל הרשקוביץ

הסכם מייסדים
הסכם מייסדים הוא חוזה לכל דבר, בין מייסדי סטארט אפ. המטרה היא ליצור תאום צפיות בין הצדדים, ופתרונות משפטיים מוסכמים מראש. מוזמנת ליצור קשר.

דן שאל/ה:
העברת כספים בתוך האפליקציה - האם זה חוקי?
63 צפיות

האם יש בעיה משפטית באפליקציה שגובה ממשתמש חיוב כאשר הוא עשה/לא עשה פעולה מסוימת? אמרו לי שהעניין נחשב להימורים ולא חוקי בארה"ב ובישראל. בנוסף, האם ישנה בעיה בהעברת כספים למשתמש לאחר ביצוע פעולות מסוימות? אם זה לא חוקי, האם יש דרך חלופית לעשות זאת תוך הימנעות מהשלכות משפטיות? ואם זה לא חוקי ברחבי העולם, באילו מדינות זה חוקי?

עו"ד אוראל הרשקוביץ
עו"ד אוראל הרשקוביץ

תשובה לשאלתך
דן שלום, לא ברור משאלתך, הקשר בין גביית כספים באמצעות אפליקציה עבור פעולות מסוימות לבין הימורים. אם גביית הכסף הוא אמצעי תשלום עבור הימורים?

עו"ד אוראל הרשקוביץ
פניה ישירה אל עו"ד אוראל הרשקוביץ

למעלה