סמי בלטר - עורכי דין

סמי בלטר - עורכי דין

מוטי קינד 10 , רחובות (אזור השפלה והסביבה)

משרד בוטיק ייחודי העוסק בהפחתת מיסוי מוניציפלי ומיסי מקרקעין בתחום הרשויות המקומיות בדגש על חיובי ארנונה, היטלי פיתוח, השבחה ויתר תשלומי חובה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

סמי בלטר - משרד עורכי דין עוסק בהפחתת מיסוי מוניציפלי ומיסי מקרקעין בתחום הרשויות המקומיות. 

 

עו"ד סמי בלטר, מייסד המשרד, בעל ניסיון רב של כשני עשורים בתחום המיסוי המוניציפלי כשותף במשרד פלג כהן דויטש ובמשך השנים ייצג את החברות והגופים הגדולים במשק. עו"ד בלטר הינו בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, בעל תואר שני במנהל עסקים (M.B.A) ותואר ראשון נוסף במשפטים (L.L.B). 


המשרד מתמקד בתחום הפחתת מיסוי עירוני ובכלל זה:

 

  • הפחתת חיובי ארנונה - מומלץ לבדוק את חיובי הארנונה מיד עם הגעתם ובכלל זה שיטת המדידה הנהוגה, זכאות לפטורים והנחות בארנונה, בחינת שטח החיוב, התאמת הסיווג לשימוש הנעשה בנכס, סוגי התעריפים המצוינים בצו, סבירותם וחוקיותם.
  • הפחתת היטלי פיתוח (סלילה, תיעול, שצ"פ ודמי הקמה) - לאור ליקויים רבים שנמצאו באופן הטלת חיובים ע"י הרשויות המקומיות והתאגידים, מומלץ לבדוק את היטלי הפיתוח מיד עם הגעתם בדיקת מקיפה לבחינת תקינות החיוב ועילתו ביחס לנסיבות הוצאת החיוב, חוקיות החיוב, חוקיות חוקי העזר והתחשיב שבבסיסו. 
  • תקיפה חבות אגרת פינוי אשפה - תשלום הארנונה לעירייה נועד לממן את סל שירותי העירייה ובכלל זה את פינוי הפסולת. ככל והרשות מתחמקת מפינוי אשפה יש לדרוש ממנה לפנות את האשפה.
  • הפחתת היטלי השבחה - מומלץ לבחון בקפידה את אופן תקיפת ההיטל בהתאם לנסיבות החיוב ע"י הגשת ערר על חוקיותו או הגשת שומה נגדית להפחתת גובה ההיטל.


לרשות המשרד בסיס ידע ומידע עצום על הרשויות המקומיות המאפשר טיפול בכל סוגיה וחיוב שעולה בתחום. במשרד מערכות מידע מתקדמות המאפשרות לבדוק תקינות וסבירות חיובים וכן להפיק נתונים רבים הנדרשים בקשר עם החיובים.

 

למשרד מאגר מידע מקיף בתחום המיסוי העירוני הכולל פסיקה עדכנית, חוקי עזר וצווי ארנונה היסטוריים של כל הרשויות המקומיות, דברי חקיקה והוראות משרד הפנים.

 

המשרד דוגל במתן שירות מקצועי ויעיל תוך הקפדה והבנה של צרכי הלקוח. אני משוכנע כי אוכל לסייע לכם בהתמודדות עם כל חיוב שהוטל עליכם ולהשיג עבורכם את התוצאה הטובה ביותר. 

 

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סמי בלטר - עורכי דין
פניה ישירה אל סמי בלטר - עורכי דין

למעלה