משולם גלעד עו"ד

משולם גלעד עו"ד

בית דפוס 12 , ירושלים (ירושלים והסביבה)

ניסיון רב שנים והצלחות חסרות תקדים בכל תחומי התעבורה - למשרד שלוחה בתל אביב וירושלים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 9 המלצות

על המשרד

עו"ד גלעד משולם פרש לאחרונה משירות של שנים רבות בשירות המדינה, בצה"ל ובמשטרת ישראל. לאורך שנות השירות הרבות פעל בתפקידי לחימה, פיקוד, קצונה בתחום הסיור, בילוש ומודיעין במשטרת ישראל. עו"ד גלעד משולם עבד ב-11 השנים האחרונות בשירות המדינה כתובע תעבורה. 

 

עו"ד גלעד משולם בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ותואר ראשון במשפטים וכמו כן, תואר שני במדעי המדינה ותואר שני במשפטים. בעל ניסיון רב וניהול אלפי תיקי תעבורה מכל הסוגים ומספר הצלחות רב . 

 

היום, מפעיל עו"ד משולם משרד עוריכת דין פרטי הנותן מענה בתחומים:

הזמנה לדין תעבורה, כתב אישום תעבורה, מהירות מופרזת, משפט תעבורה, נהיגה בחוסר זהירות, נהיגה בפסילה, נהיגה בקלות ראש, נהיגה בשכרות, נהיגה ללא רישיון, נהיגה תחת השפעת סמים, עבירות נהג חדש, עבירות תנועה, פסילה מנהלית, שלילת רישיון ועוד.

 

עו"ד משולם גלעד מאמין כי חשיבה יצירתית ובלתי שגרתית, עבודה יסודית תוך תשומת לב לפרטים הקטנים של כל תיק, כתנאים הכרחיים לסיים כל מקרה במצב המיטבי לו. 

 

למשרד שתי שלוחות:

תל אביב

ירושלים

שפות: עברית, ערבית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 9 המלצות)
  • 27/02/2024

    אין מילים פשוט אלוף ! מעל המצופה - ממליצה בחום !
     

  • 02/09/2022

    עורך דין מספר 1 בעולם
     

  • 28/11/2021

    מקצוען, סבלני והגון. אין מילים. מהרגע הראשון הבנתי שאני בידיים טובות !
     

  • 20/06/2021

    עו"ד משולם הרגיע אותי יותר מהפסיכולוג שלי והכי חשוב ניצח לי את המשפט הוגן וסבלני. מקצוען אמיתי ממליצה בחום
     

  • 06/04/2021

    הגעתי אל עורך דין תעבורה משולם דרך חבר שהמליץ בחום. בזכות עורך דין משולם קיבלתי במשפט על תאונת דרכים קשה שלילת רישיון של שבוע אחד וקנס נמוך כל זה למרות שלפני שהבאתי את עורך דין משולם התביעה ביקשה עונש שלילה בפועל של שנה. מקצוען אמיתי. סבלני ונעים, מנוסה מאד, זמין מתי שצריך ונותן הרגשה טובה. הוגן ביותר ואפשר פשוט לסמוך עליו בעיניים עצומות. זה האיש שאתם רוצים לידכם בעת צרה, מומלץ בחום.
     

  • 09/08/2020

    היה לי משפט על תאונת דרכים ושכרות. בזכות עורך דין משולם גלעד סיימתי ללא שלילה בכלל, זיכוי מוחלט מהשכרות ומהתאונה ורק קנס אפילו ללא נקודות. ממש הציל לי את החיים כי המשטרה רצתה עונש של מאסר ושל 3 שנים שלילה. כמו שהמליצו לי אני ממליצה לכל מי שהסתבך כי הוא יציל לו את החיים. הכרתי עורך דין חכם, מיוחד והוגן. מקצוען אמיתי. תודה ושוב ושוב תודה.
     

  • 09/12/2019

    עורך דין גלעד משולם מקצועי ובעל נסיון רב בתחום התעבורה. הבקיאות בחומר המשפטי וניסיונו עתיר השנים בתחום אשר ערכם לא יסולא בפז! הגיע לרזולוציות קטנות והתעמקות לפרטי פרטים אשר הם הכריעו והביאו לזכייה מוחלטת בתיק! בנוסף, משקיע בקשר עם הלקוח, ליווי אישי צמוד וגישה אנושית. אני ממליץ בחפץ לב על עורך הדין גלעד משולם.
     

  • 23/05/2019

    פניתי לעו"ד משולם בהמלצת ידידה. סבלני, יסודי ומבריק. מקצוען אמיתי. הוא מכיר את כולם וכבר לאחר שיחת טלפון עם התביעות הם הבינו שיש בתיק טעות. תיקנו לי לסעיף ללא נקודות ו250 ש"ח קנס. ממליצה.
     

  • 05/05/2019

    קיבלתי בית משפט על עקיפה מסוכנת ורצו לשלול לי לשלושה חודשים. ביקשתי קנס גבוה ותנאי במקום אבל התובעת התעקשה על פסילה של מינימום 3 חודשים. עו"ד משולם הסביר לי בסבלנות את מצב העניינים ובדק כל פסיק ונקודה ובאופן יסודי ומקצועי וסידר לי שהסעיף תוקן לסעיף בלי נקודות בכלל ושילמתי 500 שח קנס בלי פסילה בכלל. ממליץ בחום.
     

משולם גלעד עו"ד
פניה ישירה אל משולם גלעד עו"ד

למעלה