עדי בראל - משרד עורכי דין

עדי בראל - משרד עורכי דין

קיבוץ אל-רום , אל-רום (אזור הצפון)

הסדרי חובות, הוצל"פ, פש"ר, יפוי כח מתמשך, צוואות וירושות, תביעות כספיות, לשון הרע, עבודה, נזיקין, חוזים, חברות, מקרקעין, סכסוכי שכנים, תיירות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 10 המלצות

על המשרד

עדי בראל - משרד עורכי דין
הסדרי חובות, הוצאה לפועל, פשיטות רגל, יפוי כח מתמשך ואפוטרופסות, צוואות וירושות, תביעות כספיות, לשון הרע והוצאת דיבה, דיני עבודה, דיני נזיקין, דיני חוזים, דיני חברות, מקרקעין (עסקאות מכר ורכישה, הסכמי שכירות, ייעוץ בטרם רכישת נכס מקבלן), סכסוכי שכנים, תיירות פנים וחוץ.

עדי בראל, עו"ד: בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B.) באוניברסיטת חיפה ותואר שני במשפט מסחרי-מקרקעין (LL.M.) באוניברסיטת בר-אילן.
מרצה במשפט אזרחי-מסחרי ומדריך בחברת הדרכה והוצאה לאור משפטית.

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 10 המלצות)
  • 08/08/2023

    עו"ד עדי ייצג אותי מול המעסיק שלי שלא שילם לי פנסיה, שעות נוספות ועוד שלל חיסורים. עדי גר בצפון ואני מהדרום וזה לא הורגש בכלל! הוא תמיד היה זמין עבורי, הכל התנהל מרחוק בצורה מושלמת! כמובן שהוא הופיע לדיון ונתן הכל וגם הצליח להשיג לי תוצאה מדהימה בסיומו. ממליצה מאוד לכל מי שמחפש עורך דין לדיני עבודה
     

  • 09/04/2023

    עדי העניק לי יחס חם וסבלני,כמו כן הזמינות מאוד מהירה באופן כללי בפניה טלפונית וכתובה.(מבחינת פגישה בווידיאו בייעוץ הראשוני הייתה גם מהירה, לאחר מכן מעט פחות ואולי את זה הייתי טיפה משפר) בהתנהלות שלי האישית בתיק הייתי אולי מנסה לברר יותר לגבי עניין תשלום שכר טרחה בתביעות קטנות, לגבי הנושא הזה שמעתי טענות שונות אחת מהשניה בקרב עורכי דין ובמרשתת ואני סבור שטוב לבררו לסיכום אני מרוצה מהיחס של עדי, זמינותו וייעוצו שלעניות דעתי היה מקצועי, כמו כן ידע לייעץ מה שטוב עבורי גם אם לא תמיד "השתלם" לו הדבר כלכלית, מה שמחזק את רמת המקצועיות שלו בעיניי.
     

  • 20/03/2023

    עורך דין בראל טיפל עבורי בתיק נגד מכללה טכנולוגית שהחליטה לא לשלם לי שכר עבור מאות שעות הרצאה שהענקתי לסטודנטים. הגשנו תביעה כספית וכעבור כחודשיים הצלחתי בעזרתו על עורך דין בראל להגיע לפשרה שלפיה אני מקבל מהמכללה 150,000 ש"ח ישירות לחשבון הבנק שלי מבלי לנהל הליך משפטי מסורבל ויקר. ממליץ לכל אחד שנתקל בבעיות כספיות לגביית תשלומים או חובות לפנות לעורך דין בראל לקבלת ייעוץ וייצוג משפטי.
     

  • 29/12/2022

    עו"ד עדי בראל טיפל בתיק שלי בצורה מקצועית, יסודית, ונעימה, והביא לתוצאה שהיא יותר ממה שביקשתי כששקלתי אם לפתוח בהליכים. אם עו"ד בראל פנוי לקבל את התיק שלך, זכית! ... נתחיל ממה שהיית מצפה מכל עו"ד לדעת ולעשות (אבל לא כולם עושים ועו"ד בראל כן עושה) עד לדברים היותר הוליסטים שעושים הבדל גדול: 1. עו"ד בראל הפגין ידיעה בדינים (חקיקה ופסיקה) הספציפיים לתיק - הוא עשה את שיעורי הבית, וכך בהתאם נראו כתבי הטענות והופעתו בבית המשפט. 2. עו"ד בראל הפגין ידיעה בסדרי הדין - נעזרתי בשירותיו לעניינים שבסדר דין אזרחי, הדינים בעניין זה התחדשו לאחרונה וניכר כי בעלי דין ועורכי דין רבים לא מתעדכנים בהם, מדובר בסוג הדינים שיכולים לעשות או להרוס תיק מטעמים שנראים טכניים בלבד. עו"ד בראל מתעדכן ובקיא בדינים אלה ובכך הוא טוב יותר מעורכי דין רבים אחרים. 3. עו"ד בראל רואה את האינטרס של הלקוח בצורה הרחבה - בהרבה מקרים, תראו שעורכי דין מקבלים שכר טרחה בלי קשר לתוצאה של התיק, אם כן, ככל שההליך מתמשך ודורש מעוה"ד לבצע יותר פעולות, הרי שהוא ירוויח מכך יותר ברכיב שכר הטרחה, אז למה שיהיה לו אכפת אם התיק יתארך, יצליח או יכשל? לעניות דעתי אין דרך אמיתית לדעת ולאכוף כנגד אינטרס זר שכזה, ולכן אני שמח שבחרתי בעו"ד בראל שתמיד פרס בפני את האפשרויות שעלולות לעלות בתיק כולל משך ההליך וההשלכות שלה, הוא דאג שאבין מה היתרונות וחסרונות של כל החלטה ולכן החלטתי החלטה מושכלת שממנה אני מרוצה, שאגב קיצרה את ההליך פלאים. ומותר לי להניח שההחלטה הזאת היא משיקולים של הגינות שכן המלצותיו בהכרח הביאו לסיום מוקדם של התיק, ובכך לפחות עבודה מצידו בתיק הספציפי הזה, עו"ד בראל הוא עו"ד הגון. 4. עו"ד בראל הוא ענייני - אנשים שבוחרים במקצוע עריכת הדין הם אנשים שיודעים להתנסח טוב, או לכל הפחות אוהבים לשמוע את עצמם מדברים, עו"ד בראל דיבר ישר ולעניין בשפה פשוטה ומובנת, הסביר את העובדות, הפנה לדינים והשליך אותם אל התוצאה הרצויה והמתבקשת, מדובר בדבר חשוב בגלל ששופטים לא מתרגשים מפתגמים, מילים חריפות, ואיומים, למעשה, שופטים שונאים את זה ועו"ד בראל מבין את זה. עו"ד בראל מדבר כך ששומעים ומבינים. 5. עו"ד בראל הוא נעים הליכות - העדפתי להרבות בשאלות שיכולות לעייף עו"ד שבוודאי מטפל במקביל בתיקים נוספים, עו"ד בראל תמיד היה זמין לכל שאלה וענה בנעימות, בוואטסאפ, ובמייל. בנוסף, לאורך כל הדיון הוא דיבר בכבוד, לשופט, וגם לצד השני, זאת מההבנה שהשתלחות וגידופים לא מוסיפה ולא עוזרת בכלום. אם אין ברירה, הולכים עם התיק עד הסוף, להכרעה. אבל כל עוד זה לא המצב, אפשר וטוב לא לסגור את האפשרות להגיע להבנות והסכמות ובכך לקצר את ההליך. בגלל שעורך דין בראל עושה את עבודתו באופן מקצועי, שם את האינטרס שלך בראש השיקולים, ובכללי פשוט אדם נעים הליכות, אני ממליץ בחום על עו"ד עדי בראל.
     

  • 14/12/2022

    רוצה להמליץ על עדי - עורך דין מקצועי ומנוסה שנלחם עבורי עד הסוף ולא ויתר. שיהיה לך המון בהצלחה.
     

  • 19/06/2022

    עורך דין בראל ערך לי כתב תביעה קטנה כנגד חברת תעופה. הוא ליווה אותי בכל התהליך וגם בזמן הדיון היה זמין עבורי לשאלות. אין ספק שאם אצטרך עורך דין בעתיד אפנה רק אליו.
     

  • 13/04/2022

    עדי ייצג אותי בהליך של חדלות פרעון, ואחרי שנה של תהליך יצאתי לחיים חדשים! עורך דין אלוף! תודה רבה!
     

  • 30/01/2022

    עו"ד בראל מאוד מקצועי! הסביר לי הכל בסבלנות וענה לי לכל השאלות. נלחם עבורי בתביעה עד אשר הגיע לתוצאה הטובה ביותר עבורי! אני ממליץ מאוד! תודה רבה!
     

  • 28/12/2021

    עורך דין אמין ומקצועי, ייצג אותי מול המעסיק ונלחם על כל הזכויות שלי! ממליץ עליו מאוד! מי שיקח את שירותיו יזכה!
     

  • 02/11/2021

    עדי עורך דין מקצועי, סבלני ותמיד זמין! ממליצה בחום!
     

עדי בראל - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל עדי בראל - משרד עורכי דין

למעלה