עו"ד שירן בכר

עו"ד שירן בכר

בר יהודה 58 (נשר) , חיפה (אזור הצפון)

עו"ד שירן בכר חברה בלשכת עורכי הדין מ-2010, בוגרת תואר ראשון (LL.B) ושני (LL.M) במשפטים בהצטיינות. משרדה העצמאי פועל בתחום המשפחה ובעל ניסיון רב בתחום

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 21 המלצות

חייגו 053-6241037
על המשרד

עו"ד שירן בכר בוגרת תואר ראשון במשפטים (LL.B) במשפטים בהצטיינות ותואר שני (LL.M) בהצטיינות מהפקולטה למשפטים במכללה האקדמית נתניה, חברה בלשכת עורכי הדין משנת 2010 ובעלת משרד בוטיק בתחום דיני משפחה. 

 

בנוסף להשכלתה האקדמית, עורכת הדין בכר בעלת הכשרה כמגשרת מוסמכת ותעודת גישור משפחתי, וזאת על מנת לספק מענה מחוץ לכותלי בית המשפט בפתרון סכסוכים בעולם המשפחה.
 
משרד עצמאי המעניק שירותים בכל עולם המשפחה לרבות:
 
ניהול הליכי גירושין
חלוקת רכוש
מזונות ומשמורת
עריכת צוואה
ניהול ירושה וסכסוכי ירושה
ליטיגציה בבתי הדין למשפחה ובבתי דין רבניים
אפוטרופסות
ניכור הורי
יפויי כח מתמשך
.
 
עו"ד שירן בכר מכירה את עולם המשפחה לאורכו ולרוחבו, ומבינה כי ניהול סכסוכים בתוך המשפחה הוא נושא רגיש ואמוציונלי, וכי על עורך דין הבוחר בתחום לגלות אמפתיה ולנהל את ההליך באופן עדין אך מבלי להוריד את העיניים מהמטרה שהיא למצות את זכויות הלקוח.

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 21 המלצות)
  • 15/11/2022

    מקצועית ואנושית ❣
     

  • 15/11/2022

    קשובה מקצועית תומכת אמיתית לוחמת תמיד חוזרת אלי מרגיעה מועדדת יש על מי לסמוך נאמנה תותחית כנה אין הרבה כמוה מיוחדת הזכות שלי שבחרתי בה
     

  • 15/11/2022

    אלופה
     

  • 14/11/2022

    עו"ד שירן מקצועית, מסורה, משרה בטחון, מבינה עניין, מקושרת במקומות הנכונים ממליצה בחום!
     

  • 14/11/2022

    אישה מדהימה ומקצועית ! שרות נהדר לאורך כל הדרך בכל זמן , פשוט אלופה ! ממליצה בחום
     

  • 14/11/2022

    עורכת הדין שירן בכר מקצועית , השגית , קשובה , אכפתית , כאשר ישנה דילמה היא יודעת לתת את העצה החכמה והנכונה ביותר . היא דואגת להביא את הלקוח למקום מבטחים . אדם שניתן לסמוך עליו וללכת שבי אחריו .
     

  • 14/11/2022

    מעבר לכך ששירן היא אנציקלופדיה של ידע,מקצועית,,חכמה וגאונה בתחומה ללא שום תחרות ,היא אישיות מדהימה,אנושית,אמפטית ולביאה אמיתית שנלחמת עבורי ועבור כל לקוח שלה עד שהצדק יעשה עימו.ותמיד עם סובלנות שלא ניתן לתאר במילים,רק מניסיון קודם עם עו"ד שטיפלו בי,אוכל להגיד שזה לא מובן מאליו וובטח שלא קונבנציונלי לקבל טיפול אישי ושירות שכזה! ממליצה בחום !
     

  • 14/11/2022

    שירן ליוותה אותי לאורך כל הליך הגירושין שלי. הליך שהיה ארוך ומורכב. לאורך כל הדרך עורכת הדין שירן התנהלה בצורה הכי מקצועית, גילתה בקיאות רבה בחוקים ובדיני המשפט השונים. לאורך כל ההליך שירן תמכה, ייעצה וייצגה אותי בכבוד, בצורה טובה והכי מקצועית שיש כשכל מה שלנגד עיניה היא טובת הבנות שלי- שמבחינתי זה היה הדבר החשוב ביותר. לאורך כל ההליך היא עטפה, עזרה ותמיד נתנה חוות דעת מקצועית בצורה נעימה ומרגיעה. מודה לה באופן אישי על כל הדרך ועל ההזדמנות להתחיל מחדש.
     

  • 14/11/2022

    שירן המהממת ליוותה אותי מהרגע שבוא הכל התפרק נתנתה תחושת ביטחון, הייתה זמינה ימים כלילות ותמיד נתנה פתרונות בכל דיון הרשימה את כל מי שנכח באולם עם הידע והאינטילגנציה הריגשית. אין בחירה יותר טובה מלבחור באדם חזק, בעל ידע והכלה כזאת בלעדיה לא הייתי שורדת את התקופה הזאת אוהבת אותך שירני
     

  • 14/11/2022

    אחת ויחידה מקצועית אדיבה אך יותר מכל ...אנושית !!!! זן נדיר בתחום .. מומלצת בחום 💙💜💚
     

עו"ד שירן בכר
פניה ישירה אל עו"ד שירן בכר

למעלה