רונן שיין ושות` - עורכי דין ונוטריון

רונן שיין ושות' - עורכי דין ונוטריון

אבן גבירול 76 , תל אביב (אזור המרכז)

למשרד התמקצעות מיוחדת בתחומי המסעדנות, במסגרתה מעניק שירותים בתחומי רישוי עסקים, ייצוג בכתבי אישום על הפעלת עסק ללא רישיון, דיני עבודה ומשפט מסחרי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

למשרד עיסוק ייחודי בכל הקשור לרישוי עסקים ולליווי מסעדות, בתי קפה, חנויות, ברים ובתי עסק הממוקמים בתל-אביב בפרט ובמרכז הארץ בכלל. עיסוק זה הפך לאחד מעמודי התווך הייחודיים של המשרד לאור ניסיונו המצטבר של הצוות.

 

המשרד מטפל כבר למעלה מעשור בתיקים רבים בתחום רישוי העסקים, מייצג נאשמים בכתבי אישום על הפעלת עסק טעון רישוי ללא רישיון, מסייע בהתמודדות עם צווי הפסקה (צווי סגירה), פקיעת היתרים, התנהלות מול מחלקות העירייה ורשויות הרישוי השונות, מעניק ייעוץ בנושאי תכנון ובניה, ארנונה והיטלי השבחה וייצוג הלקוחות בפני ערכאות משפטיות שונות.

 

בנוסף, צוות המשרד מעניק מעטפת משפטית הכוללת ליווי בכל הקשור לפן המסחרי בהקמת העסק וניהולו, לרבות רישום חברה או הקמת שותפות, עריכת הסכמי שותפים, עריכת הסכמים מסחריים, עריכת הסכמי שכירות מסחרית, עריכת חוזי הפצה והתקשרויות עם ספקים ונותני שירותים, הסדרת יחסי עובד-מעביד, עריכת חוזי עבודה, העסקת עובדים זרים וייעוץ שוטף במחלוקות על תנאי העסקה ועוד.

 

במקביל, המשרד מעניק ליווי וטיפול משפטי בתחומי המשפט המסחרי, נדל"ן, ליטיגציה, קניין רוחני, משפט אזרחי ועוד לכלל סוגי הלקוחות, עסקיים ופרטיים כאחד.

 

הבסיס להצלחה הוא בראש ובראשונה שקיפות מלאה עם הלקוחות, ליווי צמוד כבר מהרגע הראשון ועבודה עם הגורמים המקצועיים ביותר בשוק.


המקצועיות והניסיון המצטבר של צוות המשרד מאפשרים להעניק שירות משפטי של One-Stop-Shop - כל הצרכים המשפטיים המסחריים של העסק במקום אחד.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונן שיין ושות` - עורכי דין ונוטריון
פניה ישירה אל רונן שיין ושות` - עורכי דין ונוטריון

למעלה