בן קרטוז`ינסקי, משרד עו"ד וגישור

בן קרטוז'ינסקי, משרד עו"ד וגישור

תוספתא 7 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עו"ד בן קרטוז`ינסקי מציע יעוץ משפטי וייצוג מקצועי בבתי המשפט ומול רשויות המדינה. כמו כן, המשרד מציע ליווי שוטף עבור חברות הזנק (סטארט-אפ) ועסקים

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד בן קרטוז'ינסקי הינו משרד בוטיק העוסק במשפט אזרחיו מסחרי ומציע פתרונות אישיים התפורים למידותיו של הלקוח. המשרד עובד בשיתוף פעולה עם עורכי דין מובילים מתחומים שונים, בעל ניסיון בטיפול במגוון רחב של נושאים ומציע שקיפות מוחלטת הן לגבי ניהול ההליך והן לגבי ההוצאות הכרוכות בו.

 

 

משרד עו"ד בן קרטוז'ינסקי מציע יעוץ משפטי וייצוג מקצועי בבתיה משפט ומול רשויות המדינה. כמו כן, המשרד מציע ליווי שוטף עבור חברות הזנק (סטארט-אפ) ועסקים קטנים ומאפשר לעסקים אלה, אשר טרם הגיעו למאזן הכנסות חיובי, לקבל ליווי משפטי איכותי ללא תשלום כספי ישיר אלא בתמורה למניות בחברה.

 

 

המשרד גם מציע ליווי בהליכי משא ומתן ויישוב סכסוכים שלא באמצעות ליטיגציה אלא באמצעות בוררות או גישור, זאת בהיותו בורר/מגשר או בהיותו המייצג שלאחד הצדדים בהליכים אלה. בין לקוחות המשרד נמנים אנשי עסקים וחברות, מוסדות ללא כוונות רווח (מלכ"רים) ואנשים פרטיים המתמודדים מול מי מאלה. 

שפות: עברית, אנגלית ורוסית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בן קרטוז`ינסקי, משרד עו"ד וגישור
פניה ישירה אל בן קרטוז`ינסקי, משרד עו"ד וגישור

למעלה