עו"ד אלעד אור

עו"ד אלעד אור

תל אביב , נורדאו 35 (אזור המרכז)

עו"ד אלעד אור עוסק בתחום דיני עבודה, תביעות כספיות וייצוג בבתי משפט.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 10 המלצות

חייגו 053-7101178
על המשרד

עו"ד אלעד אור עוסק בתחום דיני העבודה על שלל גווניו ובודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. לאורך שנות פעילותו, המשרד ליווה וייצג לקוחות רבים, עובדים ומעסיקים כאחד, בצורה אישית לאורכו של כל התהליך - החל משלב גיבוש חוזה העסקה, עובר בסוגיות שוטפות שהתעוררו בהעסקה עצמה וכלה בסיום ההעסקה. השירות ניתן תוך זיהוי צרכי הלקוחות ומיצוי מקסימלי של זכויותיהם.

 

עו"ד אור חבר בוועדת דיני עבודה של מחוז ת"א בלשכת עורכי הדין בישראל ובנוסף, מוסמך עו"ד אור כבודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דו"ח בודק שכר נמנה עלההגנות הקבועות בחוק במקרים של עיצומים כספיים המוטלים על מעסיקים מטעם משרד העבודה בשל הפרות זכויות עובדים.

 

 

יתר על כן, המשרד נותן שירות משפטי בתחום האזרחי-מסחרי, לרבות תביעות בעניינים כספיים וייצוג בכל בתי המשפט בישראל.

 

 

עו"ד אלעד אור בעל תואר ראשון (L.L.B) במשפטים מהמסלול האקדמי המכללה, ובעל ניסיון עשיר בתחום דיני העבודה והמשפט האזרחי.

 

 

המשרד מספק שירות במספר תחומים לרבות:

 

 

דיני עבודה - הסכמי העסקה, ליווי מעסיקים באופן שוטף, הסכמים קיבוציים, צווי הרחבה והזכויות הנובעות מהם, זכויות עובדים, יחסי עובד מעביד, שימוע בעבודה, הפרשות לפנסיה, הטרדה מינית, הרעת תנאים, בדיקות שכר ועוד.


משפט מסחרי ועסקים
- הקמת חברה ופירוק חברות, עריכת חוזים עסקיים לרבות טיפול במקרי הפרת חוזה.


משפט אזרחי - ליטיגציה בבתי המשפט השונים, תביעות כספיות, שטרות, בנקאות, ניהול תביעות סדר דין מהיר וסדר דין מקוצר ועוד.

 

המשרד מתמקצע בתחום דיני העבודה וייצג לאורך השנים מעסיקים ועובדים רבים בבתי הדין לעבודה. כמו כן, המשרד מספק שירות לעסקים וללקוחות פרטיים ובעל ניסיון מעשי רב וידע עשיר בתחום המשפט האזרחי-מסחרי.

 

 

עורך הדין אור מאמין ביחס אנושי ואמין, בלי להתפשר על שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר שמושתת על ניסיון עשיר וידע משפטי עדכני.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני עבודהדיני עבודה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 10 המלצות)
  • 26/03/2024

    עו״ד אלעד מקצועי, אמין וזריז. שירותיות גבוהה מאוד והבחנה עד הפרטים הקטנים, מספר אחד גם בפאן המקצועי וגם באישי. מומלץ מאוד!
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 24/01/2023

    הגעתי לאלעד לאחר שנה וחצי ארוכה שהייתי בטיפול עורך דין אחר בנושא אותו תיק. תוך שלושה חודשים הרגע שהגעתי לאלעד, הוא הביא לכך שקיבלתי כמעט את מלוא הסכום שתבעתי, במינימום התעסקות ועוגמת נפש, כשאלעד מצידו תמיד דאג לתת לי תחושה של ביטחון ונוחות. היום אחרי שכבר הכל מאחורינו אני יכולה להגיד בלב שלם שאלעד אור הוא איש ישר, כן, אדיב, מקצועי ואמין!! מרגישה ברת מזל שזכיתי לעבוד מולו ובהחלט ממליצה אלף פעם מכל הלב
     

  • 24/01/2023

    הגעתי לאלעד אחרי שהפסקתי תהליך ארוך (שנה פלוס) עם עורך דין אחר שרק בדיעווד הבנתי שלא נתן לי את המענה הראוי. אלעד הוא איש ישר, כן, מקצועי ואמין!!! לא יודעת מה יותר חשוב מזה בבחירת עורך דין. בפרק זמן של שלושה חודשים סך הכל הוא הביא לכך שקיבלתי את הכסף שתבעתי במינימום עוגמת נפש והתעסקות, כשבכל תקשורת מולו הוא נתן לי את התחושה הכי נוחה ובטוחה שיש. ממליצה אלף פעם מכל הלב
     

  • 15/11/2021

    התמזל מזלי להכיר ולעבוד עם אלעד , עורך דין שהלקוח בא לפני הכל ! לא מבטיח הבטחות סרק אלא מסביר הכל ולא רק מה שרוצים לשמוע , ועל זה אני מעריך אותו מאוד. רמת כתיבה גבוהה שלא ראיתי במקום אחר. לא יכול לפרט הכל פה אך אני ממליץ מכל הלב
     

  • 04/03/2020

    עו״ד אלעד מעניק לחברתנו ייעוץ בנוגע לחוזים עם עובדים וחברות. הייעוץ תמיד מקצועי, הוא בודק לעומק לפני שנותן תשובות והכי חשוב זמין תמיד במייל או בטלפון - לעיתים גם מחו״ל. ממליץ בחום לקבל את שירותיו.
     

  • 01/03/2020

    פניתי לאלעד עם מקרה משפטי מורכב. חוויית השירות והטיפול שקיבלתי ממנו היו מעבר למה שיכולתי לדמיין וקיבלתי בעברי. אלעד בדק את התיק וסיפק לי תשובות והמלצות מקצועיות תוך שיקוף כל האפשרויות שעומדות בפניי ושיקוף של כל התוצאות האפשריות. המקצועיות גם באה לידי ביטוי במעקב אחר הדברים בצורה מדהימה. מעבר למקצועיות זכיתי לפגוש איש מקצוע עם אינטילגנציה רגשית ונעימה בצורה מדהימה: בזמן שהייתי בסערת רגשות אלעד מצא את הדרך המיוחדת שלו להרגיע אותי ואת חששותיי ובינינו זה הדבר הראשון שאני כלקוחה הפונה לייעוץ ושירות עורך דין הייתי זקוקה לו. באותו תיק מדובר ניצחתי בזכות אלעד ואופן הטיפול שלו מול הצד השני. ממליצה מכל הלב על שירותיו!
     

  • 25/02/2020

    קיבלתי סיוע מקצועי ואדיב בנושא תאונת עבודה. ממליצה בחום.
     

  • 25/02/2020

    עו"ד מקצועי, אמין, נשאר עם האצבע על הדופק לאורך כל התהליך (שיכול לקחת חודשים, אם לא שנים) ודואג לעדכן את הלקוח בכל רגע בדרך. עושה עבודה מעולה!
     

  • 24/02/2020

    עו"ד מקצועי ואמין, ממליץ בחום.
     

  • 24/02/2020

    עו"ד אור סיפק לי ייעוץ מקצועי ביותר, הבחין בפרטים ששני עו"דים אחרים אשר בחנו את התיק שלי פיספסו, וענה על כל שאלה בצורה ברורה וחדה.
     

עו"ד אלעד אור
פניה ישירה אל עו"ד אלעד אור

למעלה